Mussen peltisarjat
-
mustangi1971
- Hiljaisempi
- Viestit: 5
- Liittynyt: 29 Loka 2009, 13:06
- Auto: Ford Mustang Convertible 1971
Mussen peltisarjat
Mulla on 1971 Mustang jossa peltisarjat, en tiedä merkkiä . Ongelma on että ne tulevat liian alas. Onko olemassa pitkiä peltisatseja sellaisia, että jäisivät vähän ylemmäs, nyt tosiaan ongelma että raapii kiinni usein. Onko ainoa vaihtoehto lyhyet satsit? Kone on 302.
Re: Mussen peltisarjat
Tri-Y -sarjat eivät mene kovin alas ja ovat alavääntöisempiä kuin lyhyet sarjat.
-
mustangi1971
- Hiljaisempi
- Viestit: 5
- Liittynyt: 29 Loka 2009, 13:06
- Auto: Ford Mustang Convertible 1971
Re: Mussen peltisarjat
Kuka toimittaa, mistä saa?
- hannu
- Aina äänessä
- Viestit: 1169
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 17:50
- Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
- Paikkakunta: Ikaalinen
Re: Mussen peltisarjat
Esim: www.hhp.fimustangi1971 kirjoitti:Kuka toimittaa, mistä saa?
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Mussen peltisarjat
Mulla 302ssa Hedmannin pitkät srjat. Loppuu kiitettävän ylös, paljon ylemmäs kuin vanhat Hedmannin vastaavat. Hommasin, Tepolta, TuumaCidistä!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2113
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: Mussen peltisarjat
en tiedä mitä ajattelit näihin panostaa mutta kooks lienee yksi parhaita. Googleta.
-
mustangi1971
- Hiljaisempi
- Viestit: 5
- Liittynyt: 29 Loka 2009, 13:06
- Auto: Ford Mustang Convertible 1971
Re: Mussen peltisarjat
Ok, kiitos tiedoista !
Re: Mussen peltisarjat
Tri-Y:tä suosittelen.
Esim. JBA Tri-Y sarjat riittää 302 + koneissa noin 500 hp asti, ei roiku ja on hyvin tehty.
Ala väännöstä en uskalla sanoa mitään, ehkä teoriassa "parempi" alavääntö mutta käytännön testituloksista ei minulla tietoa.
Tuossa kuitenkin yksi jossa Tri-Y keskialueella hieman tehokkaampi, erot on hyvin pienet..
Dyno Data: Stock vs. Tri-Y
4-Into-1 (Horsepower)
RPM STOCK TRI-Y 4:1
4,000 84 84 85
4,500 101 101 101
5,000 115 116 114
5,500 137 138 134
6,000 150 151 150
6,500 165 167 167
7,000 181 184 185
7,200 191 193 196
7,500 194 199 202
7,700 195 201 204
8,000 191 196 198
8,500 186 192 193
Esim. JBA Tri-Y sarjat riittää 302 + koneissa noin 500 hp asti, ei roiku ja on hyvin tehty.
Ala väännöstä en uskalla sanoa mitään, ehkä teoriassa "parempi" alavääntö mutta käytännön testituloksista ei minulla tietoa.
Tuossa kuitenkin yksi jossa Tri-Y keskialueella hieman tehokkaampi, erot on hyvin pienet..
Dyno Data: Stock vs. Tri-Y
4-Into-1 (Horsepower)
RPM STOCK TRI-Y 4:1
4,000 84 84 85
4,500 101 101 101
5,000 115 116 114
5,500 137 138 134
6,000 150 151 150
6,500 165 167 167
7,000 181 184 185
7,200 191 193 196
7,500 194 199 202
7,700 195 201 204
8,000 191 196 198
8,500 186 192 193
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- Jobe_86Gtconventible
- Tulokas
- Viestit: 1
- Liittynyt: 29 Elo 2011, 18:55
- Auto: Ford mustang 1986 Gt conventible 302 OH
Re: Mussen peltisarjat
hinta haarukka ainakin noissa sarjoissa on aika merkittävä.
itse ajattelin laittaa -86 302:seen BBK-1515 sarjat(225€) jotka on lyhyet ja siihen täys pitkä X-pipe BBK-1661(248€) jotka mielestäni kohtuu hintasia
jos joku tietää edullisemman ratkaisun olis kiva tietää
taitaa olla enempi mielipide kysymys onko pitkät vai lyhyet tämän linkin testin tuloksia tarkasteltaessa
tosin yleensä olen väärässä
http://www.sandersonheaders.com/Lets-Get-Technical.html
itse ajattelin laittaa -86 302:seen BBK-1515 sarjat(225€) jotka on lyhyet ja siihen täys pitkä X-pipe BBK-1661(248€) jotka mielestäni kohtuu hintasia
jos joku tietää edullisemman ratkaisun olis kiva tietää
taitaa olla enempi mielipide kysymys onko pitkät vai lyhyet tämän linkin testin tuloksia tarkasteltaessa
tosin yleensä olen väärässä
http://www.sandersonheaders.com/Lets-Get-Technical.html