Aloitetaas heti kun uuteen aiheeseen pääsee kirjoittelemaan, eli vaikka mullakin paljon on mielenkiintoa rakennella/parannella, niin jotkut asiat vaan on tarkoitettu alkuperäiskuntoisiksi. Kuutos-musti on nykyään siis museokilvissä, parin pikku huomautuksen kera. Talven aikana on ohjelmassa konehuoneen/koneen maalausta, pohjan kunnostelua, ja peräkontin maton hommaaminen. Konekkin huohottelee jonkin verran, ja saattaa olla jopa jotain alkavaa venttiilivaivaakin käynnin perusteella, katsotaan mitä se on syönyt. Kai noi 67:n pöläritkin vois vaihtaa oikean vuosimallisiksi, vaimon vastustuksesta huolimatta. Positiivista oli huomata prosessissa, että se ei ole niin vaikeaa/pilkuntarkkaa kuin mitä julkisuudessa on annettu ymmärtää, vaan siisti, lähes käyttökuntoinenkin auto voi kyseisen statuksen saavuttaa pienellä työllä. Mikään paras museokilvissä oleva yksilöhän tuo ei ole, kun ei ole osakseen saanut kuin käyttökunnostelua, ei siis mitään entisöintiä.
Tarkoitus olisi kesäisin aina ajella säiden salliessa, ja talvisin parannella sitten asioita, mitä kesän aikana tulee mieleen. Jonkinlaisen ylimaalauksen tuo tullee jossain vaiheessa saamaan, ja samassa syssyssä täytyy sitten huonompia kromiosia päivitellä myös parempiin.
Että tämmöstä, kaapista on nyt siis tultu!
