beamer kirjoitti:
ps. mulle sano rengasasentaja että ekana päivänä kun renkaat vääntää alle niin ei mielellään kannata heti alkaa kiihdyttelee maksimeja vaan ajelee rauhalllisesti jotta liukaste kuivuu/ kumi asettuu kunnolla vanteille. Näin tein eikä pyörähtämisogelmaa mulla ole.
Asennuksen jälkeen setti oli ajamattomana 2 päivää, eli pitäis olla rasvan kuivunut. Toissapäivänä tosissaan pyyhittiin rasvat ulko ja sisäsyrjältä ja laitettiin väliin liima/tiivistysaine, muttaei auttanut hirveästi, eli vielä pyörii, mutta ei niin paljoa.
Tänään olin yhteydessä myyjään ja päätettiin kokeilla yhtä rengasparia taakse, eli samat Nangkang NS-2 tulee, jos ongelma jatkuu, niin kai se on pakko ostaa merkki renkaat. Mitä tulee noihin Nangkangeihin, niin pirun hyvät ajat, todella hiljaiset ja ei vetele yhtään noilla leveyksillä ja sateellakin eilen tuli ajettua, niin yllätyin pidosta, vaikka märkäpitoa onkin näissä haukuttu.
Tietenkin joskus alkaa leikittää ja tekee mieli vähän poltella, niin kyllä täytyy sanoa, että ei 1000€ misukoita kyllä raaski sauhutella.