n. 2-3:n tuuman välein kankaat ulkoreunasta

on potentiaalia SVT-1:llä esim. slikseillä. Nyt oli käsittääkseni alla Nitto NT01:t (?) jos oikein muistan.
Valvoja: Ville K
Heppa-Höperö kirjoitti: Muutama kuva tuli taas kameraan:
http://www.zebulus.galleria.fi/kuvat/Au ... ingill%E4/
Eipä ollut Taistolla ja Homerilla paljon eroa ja munkin pitää kohta alkaa harjoitella.CFR-759 kirjoitti: Early modified (kaikki oli 65-66 HT malleja):
1. Taisto Rajala 1.28,71
2. Harri Kunttu 1.28,75
3. Katri Vermanne 1.30,34 (Taiston autolla. Hienoa Katri!)
4. Seppo Luoma-Pukkila 1.31,28
5. Erkki Nikkilä 1.35,81
Arto65FB kirjoitti:Eipä ollut Taistolla ja Homerilla paljon eroa ja munkin pitää kohta alkaa harjoitella.CFR-759 kirjoitti: Early modified (kaikki oli 65-66 HT malleja):
1. Taisto Rajala 1.28,71
2. Harri Kunttu 1.28,75
3. Katri Vermanne 1.30,34 (Taiston autolla. Hienoa Katri!)
4. Seppo Luoma-Pukkila 1.31,28
5. Erkki Nikkilä 1.35,81
Mutta tää Wonder-Katri, moneskos kerta kaiken kaikkiaan radalla ja monesko kerta Botniaringillä?
Hienoa että taas Seppo on saanut kuvapläjäyksen meille katseltavaksi. Näistä slalomkuvista varsinkin hyvä katsoa kuinka menee.JYK-90 kirjoitti:Heppa-Höperö kirjoitti: Muutama kuva tuli taas kameraan:
http://www.zebulus.galleria.fi/kuvat/Au ... ingill%E4/
Sepolla taas hyviä valokuvia!!
CFR-759 kirjoitti:Hienoa että taas Seppo on saanut kuvapläjäyksen meille katseltavaksi. Näistä slalomkuvista varsinkin hyvä katsoa kuinka menee.JYK-90 kirjoitti:Heppa-Höperö kirjoitti: Muutama kuva tuli taas kameraan:
http://www.zebulus.galleria.fi/kuvat/Au ... ingill%E4/
Sepolla taas hyviä valokuvia!!
Kiitos myös minulta.
Vesa
Ei onneksi ollut yhtä "täristävät" kanttarit kuin Kaanaassa! Näyttää enemmän pahalta toi rengas kuin silloin Botniaringillä katsoin.svt1finland kirjoitti:No ihan varmasti tuli käytetty pääsuoralle lähdön ja takasuoran kurvin jälkeisen mutkan betoneita.
Sopii kyllä yksiin tuon kuvion kanssa. Hyvä huomio, en itse ajatellut ollenkaan.
Pitää varoo seuraavalla kertaa kanttareita.
Mutta, oli ne eturenkaat kyllä aikas loppu jo radalle tultaessa.
Uutta päälle ja Ahvenistolle 4.9.
Mika
kaara91 kirjoitti:Ettet vaan ois käyny moikkaamassa reunabetoneja noilla renkailla. Palojen kuvio saattas käydä yksiin niiden täryreunojen kanssa.