Pinion snubberia kun etsin netistä niin törmäsin kyseiseen kertomukseen.
"69 mach 408w build"
Pikaisesti selasin laajan keskustelun läpi ja huomasin, että rakentaja on tosissaan.
Kertomus sisältää hienoja yksityiskohtia auton rakentamisesta.
Kyseessä on selvästi viritetty vehje mutta monilta osin myös historiaa ja museo asioita kunnioittavaa toimintaa.
Suosittelen kertomusta. Paljon hyviä ja havainnollisia kuvia projektista.
http://www.1969stang.com/mustang/forum/ ... php?t=7560
69 mach 408w build
69 mach 408w build
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Re: 69 mach 408w build
On kyllä hienon näköistä jälkeä, tuon tyyppisiä connectoreita itsekkin pähkäilly sitten joskus -68 tehtäväksi. Täytyy lukea kyllä koko ketju ajatuksella läpi!
-88gtT ROJEKTI, liikkuu sitten joskus..
-89gt whiteout ruosteenpoistossa
-77 M2 puolikas, eurokoneella
-68ht 351marine, pahvilaatikoissa...
-76 välikuori 2.0i rojektihan siitäkin tuli..
kun itte tekee niin tulee semmosta millaiseks sen jättää;)
-89gt whiteout ruosteenpoistossa
-77 M2 puolikas, eurokoneella
-68ht 351marine, pahvilaatikoissa...
-76 välikuori 2.0i rojektihan siitäkin tuli..
kun itte tekee niin tulee semmosta millaiseks sen jättää;)