Jari / 0400-802 274 tai viskaa yv:llä
Valvoja: Ville K
tua tua, juu tai ei. Tilannehan on se, että koko keksintö ikäänkuin oli hukassa vähän aikaa. Mulla oli "huoltoautona" kaverin Transporteri, joka oli täynnä mun kalikoita kuten slicksit, tunkki, pukit, työkalut ja ja ja... ja Jonin Galaxien soodapuhallukseen menneitä lokasuojia yms. Tikku ikäänkuin hukkui Tranporterin jonnekin hyllylle. Se löytyi tosin viikko takaperin ja tikku pitää majaansa tuolla Inkoon sunnalla erittäin isolohko voittoisessa tallissa 4:n FE moottorin seurassa. Saan kalikan huomiseksi tai keskiviikoksi Jyväskylään jos se mitään auttaa. Auto menee Päijänteen itäpuolelta ylös, eli ei tipahda järkevästi edes Orivedelle. Jos Arska saat jonkun hakemaan sen Pizzalta Jyväskylästä niin se kulkeutuu Jalasjärvelle jos se joku on sinne menossa... Melkoista säätöö??? Jos haluat sen Jyväskylään, niin heitä mua viestillä tai soita 0400- kahreksan sattoo kaksi ja 2 sepe 4.JXA-26 kirjoitti:Saiskoos tämän samaan kyytiin, jos mahtuu...http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... =17&t=9933