Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Pienennä ja reilusti.
Tällainen on ohjeistus tuolla omissa käyttäjätiedot kohdassa siellä Avatarin kohdalla.
Vain yksi Avatar kerrallaan, jonka leveys ei voi olla suurempi kuin 150 pixeliä, ja korkeus ei voi ylittää 80 pixeliä ja tiedoston koko korkeintaan 10kB.
- Sami Partanen .
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
eikukato nythänmä hokasin...se pitää itse pienentää kait .noi mun kuvat kaikki liki 500 kt jaen mä osaa pienentää sillai et ne mahtus tohon 10kt .einiist jää ku kärpäsenp.....a kuvaruudulle
mika kirjoitti:napsasin omasta fb:stä takanaolevasta sisävalosta kuvan ja ainut jonka sain pienennettyä.
onko toi kattovalo, vai '65-'66 fb:ssä takapenkin kyljissä olevat kor#"unvaihtovalot? Jos sulla on suunnattomia ongelmia tuon kuvan pienennyksen kanssa, niin pistä yv mä voin yhden pienentää sopivaksi.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
no voi hitsi.en ajatellu sitä tolta kannalta mitä bw-364 ajatteli mut tosi vaikee ajatella mitä foxy lady ajatteli sen olevan et siitä vaan arvaamaan sitä ja kaise paljastaa sen joskus ja päästää meidät piinasta....varmaan sit
Juu meinasinpa mennä samaan retkuun, kuin pony ensin aattelin että parkkivalo, mut sitten välähti nuohan ovat ne taka tilan valot, jotka meinasin tilata omaan 66HT musseeni juu tilaan myös.