Lämpömittari II 1966

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Poro
Addikti
Auto: 1966 289 GT HT

Lämpömittari II 1966

Viesti Kirjoittaja Poro »

En kehdannut lainata tuota toista, joten oma lanka tästä.

Eli itsellä tuntuu käyvän kone kovin kylmänä varsinkin matkassa. Missä kohtaa kansalla on earlyssä mittari ajossa? Itsellä kuumimmillaan käy siinä T:n kohdalla, muutoin on tuossa "toisessa" viivassa juuri ennen T-kirjainta. Samalla mittarilla ja anturilla ja johdoilla ja muilla on kyllä käynyt myös siellä ihan toisessa tapissa kun kone kävi kuumana, joten itse viisari ei liene jumissa.

Onko mulla vaan termari koko ajan auki?

Kuitenkin jos paikallaan käyttää pitkään ajon jälkeen niin saattaa se ehkä just E:hen osoittaa tuo viisari...

Muistin virkistykseksi kuva mittarista: https://www.gearheadworld.com/images/th ... .jpg&w=287

Timo
"If life were fair, Elvis would be alive and all the impersonators would be dead."
-Johnny Carson
ak72
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang '66 289 HT

Re: Lämpömittari II 1966

Viesti Kirjoittaja ak72 »

Poro kirjoitti:En kehdannut lainata tuota toista, joten oma lanka tästä.

Eli itsellä tuntuu käyvän kone kovin kylmänä varsinkin matkassa. Missä kohtaa kansalla on earlyssä mittari ajossa? Itsellä kuumimmillaan käy siinä T:n kohdalla, muutoin on tuossa "toisessa" viivassa juuri ennen T-kirjainta. Samalla mittarilla ja anturilla ja johdoilla ja muilla on kyllä käynyt myös siellä ihan toisessa tapissa kun kone kävi kuumana, joten itse viisari ei liene jumissa.

Onko mulla vaan termari koko ajan auki?

Kuitenkin jos paikallaan käyttää pitkään ajon jälkeen niin saattaa se ehkä just E:hen osoittaa tuo viisari...

Muistin virkistykseksi kuva mittarista: https://www.gearheadworld.com/images/th ... .jpg&w=287

Timo

Kyllä mulla kuuma kesäpäivänä mittari sojottaa suoraan alaspäin. Missään tilanteessa ei ole mennyt yli, visko ja 3-rivinen syyläri pitää huolen siitä. Kuullostais että sulla tosiaan on koko ajan termari auki tai lähes kokonaan.
66poni
Addikti

Re: Lämpömittari II 1966

Viesti Kirjoittaja 66poni »

Mulla neula osoittaa siihen T:n ja E:n väliin. Nousee siihen nopeasti ja pysyy siinä, joten termari ym. lienee kunnossa.
Vastaa Viestiin