Onko kukaan perehtynyt polttoainemittarin ja varoitusvalon toimintaan? Opiskelijavalo on aina syttynyt minulla siinä vaiheessa kun ainetta on mittarin mukaan jäljellä hieman alle varttitankki. Mutta viime tankillisella se syttyikin jo mittarin näyttäessä puolikasta tankkia. Tosin tripissä oli jo 180 mailia eli siihen suhteutettuna aika hyvin ajallaan. Ja kyllä se viisari nopeasti alas tulikin 50 mailin matkalla jonka jälkeen sain 50 litraa (85€!) menemään tankkiin. Voisiko se koho alkaa jumittamaan? Mutta mistä merkkivalo saa signaalin?
Täyteen tankattuna viisari on värähtänyt ylös kuin teinipojalla, hyvä kun pää juuri näkyy mittaristossa. Mutta näin se on aina toiminut, onko muilla sama juttu?
-89 Foxin polttoainemittari
Re: -89 Foxin polttoainemittari
Sitten mulla varmaan sekoilee mittari jos kerran valolle tulee signaali samalta anturilta.
Tankin pudotus on niin helppo juttu etten ala sen takia tekemään mitään reikiä pohjaan. Eikä mulla varapumppua ole muutenkaan mukana autossa, eikä edes työkaluja.
Tankin pudotus on niin helppo juttu etten ala sen takia tekemään mitään reikiä pohjaan. Eikä mulla varapumppua ole muutenkaan mukana autossa, eikä edes työkaluja.
Re: -89 Foxin polttoainemittari
Pitäisi omassakin katsoa tuota anturaa jne. Mukavaa kun saattaa kilometrin parin aikana mennä tankillinen gasoa ja kohta se onkin taas tankkautunut. Onneksi trippimittari toimii!
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!

-Homer65