Muuttuuko jotkin kohdat eri vuosimalleissa?
Nyt on vaan sellanen pikku ongelma, ettei iskarit sovi, ala kiinnitys-kohta on iskarissa n.5mm liian pieni, eikä sovi

Onko jollain tarkempaa tietoa?
Se on juurikin näin.Late kirjoitti:Kuulostaa ihan samalta tilanteelta kuin fox-Thunderbirdissä. Niissäkin on kahta tyyppiä iskaria ja pyörännapaa ja ero juurikin tuommoinen puoli senttiä alakiinnityksen "vahvuudessa". Tbirdeissä vedenjakajana toimii vm. 87 jolloin turbo-malleihin alettiin asentaa isompia 11-tuumaisia jarrulevyjä ja muutenkin järeämmät etupään palikat, samaa kamaa kuin V8-Mustissa. Kuulostaisi loogiselta, että Mussessa olisi sama juttu. Eikös 87-93 V8:ssa olleet 11" jarrut ja sitä vanhemmissa ja pikkukoneisissa 10":set?
Joka tapauksessa tarvitset uudet iskarit, sulla on nyt 87-93 V8:n tolppa ja tarvinnet juuri sen toisen mallin, jossa on leveämpi alakiinnitys (79-93 4/6-syl, 79-86 V8).
On. Ylle laittamani linkin alaosasta löytyy ohjeet olka-akselien päivittämiseen, niin 87-93 V8 kuin SN95-malliseen.Firebolt kirjoitti: onko mahdollista laittaa uudemmanmalliset olka-akselit?