ilmanotto
Re: ilmanotto
ei löytynyt noita kuvia mitä threadissä oli mainittu.
Soveltuuko tuo pistehitsauksien porailu, ikkunan poisto ja lokasuojien poisto aloittelevan tekemisiksi.
tuosta pistehitsauksien porailusta sain käsityksen kun vaihdoin ammattimiehen kanssa tuota lattiaa.
ja jotain vinkkejä on ollut netissä että riittäisi että käyttää siitä lokarin alta reikää isompana ja sitä kautta korjaa nuo ilmanottohormit.
kysynkin teiltä kokeneemmilta että miten kannattaa lähteä etenemään?
Ja onko Oulun seudulla jokin peltiseppä joka moiseen urakkaan suostuu jos käy että itsellä ei hermot kestä alkaa tekemään moista urakkaa.
V-P
Soveltuuko tuo pistehitsauksien porailu, ikkunan poisto ja lokasuojien poisto aloittelevan tekemisiksi.
tuosta pistehitsauksien porailusta sain käsityksen kun vaihdoin ammattimiehen kanssa tuota lattiaa.
ja jotain vinkkejä on ollut netissä että riittäisi että käyttää siitä lokarin alta reikää isompana ja sitä kautta korjaa nuo ilmanottohormit.
kysynkin teiltä kokeneemmilta että miten kannattaa lähteä etenemään?
Ja onko Oulun seudulla jokin peltiseppä joka moiseen urakkaan suostuu jos käy että itsellä ei hermot kestä alkaa tekemään moista urakkaa.
V-P
- JooSexSex
- Addikti
- Viestit: 232
- Liittynyt: 15 Helmi 2008, 22:11
- Auto: 1965 Convertible T-code 200 C4
1965 Fastback A-code 332 Toploader 4-speed - Paikkakunta: Vantaa - Vanda
Re: ilmanotto
Jos uudestaan ryhtyisin itse niin tekisin kuten ekalla kerralla eli ritiläpelti poraamalla pois, kaukaloiden korjaus ja ritiläpelti takaisin. Selviää kyllä aloittelijakin, kuten minä. Tarkkaan vaan poraa ne pistehitsaukset (n. 200 kpl) niin ei irrottaessa vääntyile ja helpompi kohdistaa takaisin.
'65 Convertible T-code 200 C4 7.25"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"
Re: ilmanotto
'63 Cometista leikkasin lokasuojien alle jäävät osat pois ilmanottokaukalosta ja sitä kautta korjasin kaukalon pohjan. Huomattavasti helpommalla pääsi mitä porata koko ritiläpelti pois tai selällään lattialla hitsailla. Cometissa tosin taitaa olla hieman leveämpi lokasuoja siltä kohtaa, mutta eiköhän se mustangissakin onnistu samalla konstilla.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Re: ilmanotto
Kyllä onnistuu:musse67 kirjoitti:'63 Cometista leikkasin lokasuojien alle jäävät osat pois ilmanottokaukalosta ja sitä kautta korjasin kaukalon pohjan. Huomattavasti helpommalla pääsi mitä porata koko ritiläpelti pois tai selällään lattialla hitsailla. Cometissa tosin taitaa olla hieman leveämpi lokasuoja siltä kohtaa, mutta eiköhän se mustangissakin onnistu samalla konstilla.
- JooSexSex
- Addikti
- Viestit: 232
- Liittynyt: 15 Helmi 2008, 22:11
- Auto: 1965 Convertible T-code 200 C4
1965 Fastback A-code 332 Toploader 4-speed - Paikkakunta: Vantaa - Vanda
Re: ilmanotto
TokiKyllä onnistuu:


Tai jos pitää vaihtaa vähän isompi pala. Ja sama toisella puolella.

'65 Convertible T-code 200 C4 7.25"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"
Re:
Vainko yksiari66ht kirjoitti:Joo, yksi suunnitteluvirhe Mustangeihin tosiaan on lipsahtanut, eikä se poistu sillä, että korjataan mahdollisimman huolellisesti alkuperäisen kaltaiseksi. Sama duuni on silloin edessä, jos ei itsellä niin pojalla...
Kartturin puolen lehtimoskan pääsee muuten puhdistamaan earlyissä sisäkautta. Buranan voi ottaa etukäteen hartiakipuun.



Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302