Vitosella piti lukeman alkaa, mutta neljään ja puoleen jäätiin. Vääntöä kuitenkin reippaasti yli 600 Nm.Ville K kirjoitti:Olis kiva kuulla minkälaisia tehoja laitteista irtos?
Kimmo
Valvoja: Ville K
Vitosella piti lukeman alkaa, mutta neljään ja puoleen jäätiin. Vääntöä kuitenkin reippaasti yli 600 Nm.Ville K kirjoitti:Olis kiva kuulla minkälaisia tehoja laitteista irtos?
Älä murehdi Kimmo, se on kumminkin lähes 300 hv enempi mitä stanu vanhasta mussesta ja lähes 250 hv enempi stanu 5.0 foxeista. Kai siitäkin saa ahtopainetta nostettua?kimmoli kirjoitti:Vitosella piti lukeman alkaa, mutta neljään ja puoleen jäätiin. Vääntöä kuitenkin reippaasti yli 600 Nm.Ville K kirjoitti:Olis kiva kuulla minkälaisia tehoja laitteista irtos?
Kimmo
Vähän off-topic, mutta Fordilla on nelipyttyinen venemoottori 3,7 litraa, alumiinilohko ja siihen käy 385-sarjan sylinterikannet, olisi oikein oivallinen iso nelonen ja varmasti herättäisi kummastusta jonkun Caprin tai Taunuksen peltien välissä. Yritin kaveria yllyttää tollaiseen kombinaatioon, meni kumminkin 221 cid kasin kanssa perhana soikoon. Olis ollut asiallinen vetää tollainen esim. motorsportin SCJ kansi paikoilleen ja 2 1/4" primäärit konehuoneeseen vaakaan ja siitä alas!! Vois vaikka Bossin kannen laittaa, niin vois hämätä DOHC miehiäJXA-26 kirjoitti:Oli ainakin ZZR-x -68 ht 390, mutta yllytyksistä huolimatta ei kaveria rullille saatu. Himolla odotan keltä löytyy se ensimmäinen nelos koneinen Mustang, joka kyykyttää pikkulohkot.
Ahtoja ei enää voi nostaa. Nyt on 0,7 bar ja se on aika reilusti vakiokoneelle. Imuventtiileitä pitäisi Softatechin gurun mukaan saada aiemmin auki.Fastback kirjoitti:Älä murehdi Kimmo, se on kumminkin lähes 300 hv enempi mitä stanu vanhasta mussesta ja lähes 250 hv enempi stanu 5.0 foxeista. Kai siitäkin saa ahtopainetta nostettua?kimmoli kirjoitti:Vitosella piti lukeman alkaa, mutta neljään ja puoleen jäätiin. Vääntöä kuitenkin reippaasti yli 600 Nm.Ville K kirjoitti:Olis kiva kuulla minkälaisia tehoja laitteista irtos?
Kimmo
Ottaisin sinunan UPR:ään koodia, että "please help, I need more power", sillä ne kaverit ovat autosi puuhastelleet kasaan - ennätysvedossa on voinut olla "säädöt" eri asennoissa. Ehkä kumminkin paras vaihtoehto on, että ajelet tämän kesän ja tunnustelet autoa. Sanoisin että syksyllä tiedät mitä auto kaipaa jos kaipaa.kimmoli kirjoitti:Ahtoja ei enää voi nostaa. Nyt on 0,7 bar ja se on aika reilusti vakiokoneelle. Imuventtiileitä pitäisi Softatechin gurun mukaan saada aiemmin auki.
Kimmo
Säädöt on tosiaan voineet olla hiukan erilaiset. Pitääkin katsoa mitä asetustiedostoja mukana tulleessa Diablon ohjelmointikapulassa olikaan mukana... Ihan hyvä idea kysyä myös UPR:n kommenttia Jeremy Martorellalta, että mites me täällä suomessa saimme tällaisia lukemia? Asiallisen tuntuinen kaveri ja on vastaillut tosi nopeasti kaikkiin kysymyksiini.Fastback kirjoitti:Ottaisin sinunan UPR:ään koodia, että "please help, I need more power", sillä ne kaverit ovat autosi puuhastelleet kasaan - ennätysvedossa on voinut olla "säädöt" eri asennoissa. Ehkä kumminkin paras vaihtoehto on, että ajelet tämän kesän ja tunnustelet autoa. Sanoisin että syksyllä tiedät mitä auto kaipaa jos kaipaa.kimmoli kirjoitti:Ahtoja ei enää voi nostaa. Nyt on 0,7 bar ja se on aika reilusti vakiokoneelle. Imuventtiileitä pitäisi Softatechin gurun mukaan saada aiemmin auki.
Kimmo
Dynot ovat siitä vaarallisia, että eräs kaveri oli erittäin tyytyväinen kutiteltuun 302:een, maisema vaihtui ja kumi ulvoi. Sitten dynoon ja 225 hv takarenkaalta - naama norsun v"#¤¤lle, uusi sb stroukkeri työn alle, tuli 4xx hv ja rahaa paloi 16.000e - "kai se ny o tyytyväine". Dyno on vaarallinen paikka![]()
Samantyylistä dynoasiaa puidaan overdrivellä, mä olen tuon Futuragen kanssa samaa mieltä, että varttimailin loppunopeus on paras indikaattori moottoriteholle kun auton paino tunnetaan. Täytyy vissiin nostaa ennakoita, sillä 2011 Natikoissa on sen verran järeää kalustoa tulossa, että voi tehdä tiukkaa selviytyä top 15 varttimaili listalle.
Käydäänkö uudestaan hakemassa sulle baseline ennenkuin sulle tulee paineita, kirjaimellisestipokkinen kirjoitti:Sanoisin että henk.koht. oli enemmän kuin hyödyllinen kuukausimiitti tällä kertaa