Yritysvierailu Softatech OY Pirkkala
Valvoja: Ville K
Alueen säännöt
Pirkanmaan alueen tapahtumat ja toiminnat
Pirkanmaan alueen tapahtumat ja toiminnat
Re: Yritysvierailu Softatech OY Pirkkala
Olis kiva kuulla minkälaisia tehoja laitteista irtos?
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
- CFR-759
- Aina äänessä
- Auto: Mustang FB -65
Mustang Boss302 -12
Mustang GT KB -15
Fairlane 427 -64
Mustang GT -05
MB 200 W110 -66 - Paikkakunta: Tampere
Näin vanhanaikaisesti CFR-759:n tulokset:
339,5 HP / 5364 RPM
462,2 Nm / 4835 RPM
Näytti että 6000 RPM nappula MSD boksissa katkaisee paljon aiemmin jengat mitä pitäis mutta vanha jauhopää
on laittanut boksin mukana tulleet muut (esim. 7000) nappulat niin hyvään jemmaan ettei löytynyt eilen.
Ainakin ton pitäis sinne 6000 asti mennä. Muutenkin säädöissä varmaan tehtävää muttakun-muttakun
339,5 HP / 5364 RPM
462,2 Nm / 4835 RPM
Näytti että 6000 RPM nappula MSD boksissa katkaisee paljon aiemmin jengat mitä pitäis mutta vanha jauhopää
on laittanut boksin mukana tulleet muut (esim. 7000) nappulat niin hyvään jemmaan ettei löytynyt eilen.
Ainakin ton pitäis sinne 6000 asti mennä. Muutenkin säädöissä varmaan tehtävää muttakun-muttakun

Mustang Fastback 1965 - 2015
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
+ yks -64 Fairlane
Kyllähän tollanen vanha hoppa jo noilla tehoilla mukavasti liikahtaa 

Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
- pokkinen
- Aina äänessä
- Auto: Ford Transit
No itse asiassa mulla ainakin oli niitä hepoja hukassa (yli nelkytä tehdasarvoihin.)
vikakoodia ei tänään löytynyt, mutta purin just shaker-hässäkän ja taisin löytää vian
Putsarikotelon normaali ilmanotto oli tukittu itse tehdyllä muoviläpällä ja vain shakerilta meni pieni 40mm reikä orggis-putsarikoteloon. Erikoinen Joe-viritys, todella
... ilmankos tää on tuntunut niin tukkoiselta
Heitin immediately tunkiolle koko aftermarket shakerin, kävin koeajolla ja persdynossa muutos oli huomattava..... ja ei tää tähän jää... jotain muutakin täytyisi tehdä.... ainakin käytävä pankinjohtaja "Ahdin" puheilla , kysymässä milloin mennään yhdessä metsälle, eli eräpäiviä tiedustelemassa...
Sanoisin että henk.koht. oli enemmän kuin hyödyllinen kuukausimiitti tällä kertaa
vikakoodia ei tänään löytynyt, mutta purin just shaker-hässäkän ja taisin löytää vian

Putsarikotelon normaali ilmanotto oli tukittu itse tehdyllä muoviläpällä ja vain shakerilta meni pieni 40mm reikä orggis-putsarikoteloon. Erikoinen Joe-viritys, todella

Heitin immediately tunkiolle koko aftermarket shakerin, kävin koeajolla ja persdynossa muutos oli huomattava..... ja ei tää tähän jää... jotain muutakin täytyisi tehdä.... ainakin käytävä pankinjohtaja "Ahdin" puheilla , kysymässä milloin mennään yhdessä metsälle, eli eräpäiviä tiedustelemassa...

Sanoisin että henk.koht. oli enemmän kuin hyödyllinen kuukausimiitti tällä kertaa

- Juha -
- CFR-759
- Aina äänessä
Mustang Boss302 -12
Mustang GT KB -15
Fairlane 427 -64
Mustang GT -05
Hyvä että löytyi ahdistuksen syy. Pahahan se on hengittää pillin läpi kun viemäriputki olis oikee koko. Niin ja sitten vähän apupuhallusta toiseen päähän Ahdiltapokkinen kirjoitti:No itse asiassa mulla ainakin oli niitä hepoja hukassa (yli nelkytä tehdasarvoihin.)
vikakoodia ei tänään löytynyt, mutta purin just shaker-hässäkän ja taisin löytää vian![]()
Putsarikotelon normaali ilmanotto oli tukittu itse tehdyllä muoviläpällä ja vain shakerilta meni pieni 40mm reikä orggis-putsarikoteloon. Erikoinen viritys, todella... ilmankos tää on tuntunut niin tukkoiselta
![]()

+ yks -64 Fairlane
+ yks -64 Fairlane
Jos julkaasetten tuloksia niin voiskos laittaa lisäksi kommentin että onko takapyöräteho, vai laskennallinen moottoriteho. Oletan esim. tässä tapauksessa että on takapyörissä asti nämä luvut.CFR-759 kirjoitti:Näin vanhanaikaisesti CFR-759:n tulokset:
339,5 HP / 5364 RPM
462,2 Nm / 4835 RPM
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
Vähän tällaista arvelin, tai siksi kerroin sen esimerkin siitä jellonasta, jossa oli se ilmanotonputki lytyssä ja tehoja hävöksissä yli 50 hv:ta. Mutta hieno homma, että selvis näin helpolla!pokkinen kirjoitti:No itse asiassa mulla ainakin oli niitä hepoja hukassa (yli nelkytä tehdasarvoihin.)
vikakoodia ei tänään löytynyt, mutta purin just shaker-hässäkän ja taisin löytää vian![]()
Putsarikotelon normaali ilmanotto oli tukittu itse tehdyllä muoviläpällä ja vain shakerilta meni pieni 40mm reikä orggis-putsarikoteloon. Erikoinen Joe-viritys, todella... ilmankos tää on tuntunut niin tukkoiselta
![]()

Nyt sitten pankinjohtajaa voitelemaan...

Jep, takapyöriltä on nämä tehot.GT-350 kirjoitti:Jos julkaasetten tuloksia niin voiskos laittaa lisäksi kommentin että onko takapyöräteho, vai laskennallinen moottoriteho. Oletan esim. tässä tapauksessa että on takapyörissä asti nämä luvut.CFR-759 kirjoitti:Näin vanhanaikaisesti CFR-759:n tulokset:
339,5 HP / 5364 RPM
462,2 Nm / 4835 RPM
- Saleen S 281 S/C '03 HH Special Edition
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004
- JXA-26
- Superpölöttäjä
- Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel. - Paikkakunta: Hirsilä City
- Viesti:
Heh, viikko siihen meni.pokkinen kirjoitti:..... ja ei tää tähän jää... jotain muutakin täytyisi tehdä.... ainakin käytävä pankinjohtaja "Ahdin" puheilla , kysymässä milloin mennään yhdessä metsälle, eli eräpäiviä tiedustelemassa...![]()

Samalla sitten ne etupään puslat vaihtoon, sen verran eturengas eli eteen-taakse päin rullilla.
Kyllä mulle informoitiin loppuraportissa esiintyvien sekundäärisen minimaalisten numeroyhdistelmien ilmaisesevan riittämätöntä moottori tehoa.GT-350 kirjoitti:Jos julkaasetten tuloksia niin voiskos laittaa lisäksi kommentin että onko takapyöräteho, vai laskennallinen moottoriteho. Oletan esim. tässä tapauksessa että on takapyörissä asti nämä luvut.

Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Laskennallisia korjattuja moottoritehoja.GT-350 kirjoitti:Jos julkaasetten tuloksia niin voiskos laittaa lisäksi kommentin että onko takapyöräteho, vai laskennallinen moottoriteho. Oletan esim. tässä tapauksessa että on takapyörissä asti nämä luvut.CFR-759 kirjoitti:Näin vanhanaikaisesti CFR-759:n tulokset:
339,5 HP / 5364 RPM
462,2 Nm / 4835 RPM
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!

-Homer65
Ota teistä nyt sitten selvää, toinen sanoo toista ja toinen toista 

- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Muistaakseni omassa softatechin lapussa käyrä on korjattu, mutta ruudulta näkyi kuitenkin myös pyörä teho.
Eipä tuolla paljon merkitystä ole. Dynoissa on kuitenkin eroja. Kampiteho n.+30 hv, pyörätehoon heidän kertoimilla.
a
Eipä tuolla paljon merkitystä ole. Dynoissa on kuitenkin eroja. Kampiteho n.+30 hv, pyörätehoon heidän kertoimilla.
a
- CFR-759
- Aina äänessä
Mustang Boss302 -12
Mustang GT KB -15
Fairlane 427 -64
Mustang GT -05
Niin kyllä se tehoarvo on ns. DIN 0.9621 korjattu moottoriteho kuten dynolapussa lukee. Eli ei suoraan takapyöräteho kuten Antti totesi.
Voit Teppo varmaan Jyriltä tämän varmistaa kun näköjään on tuttu firma Jyrille Mexicon tiimoilta. Jos suinkaan "osaan" oman käppyrän
tänne liittää niin yritetään alkuviikosta työkoneelta mihin se lähetettiin.
Vesa
Voit Teppo varmaan Jyriltä tämän varmistaa kun näköjään on tuttu firma Jyrille Mexicon tiimoilta. Jos suinkaan "osaan" oman käppyrän
tänne liittää niin yritetään alkuviikosta työkoneelta mihin se lähetettiin.
Vesa
+ yks -64 Fairlane
+ yks -64 Fairlane
Jahas, olin kyllä vahvasti siinä uskossa, että puhuttiin koko ajan tehosta takapyöriltä.
Kaverin mukana kun olin dynottamassa samassa paikassa, niin silloin muistaakseni puhuttiin tosiaan pelkästä takapyörätehosta?
Anteeksi sitten vaan, jos hämäsin puheillani.
Kaverin mukana kun olin dynottamassa samassa paikassa, niin silloin muistaakseni puhuttiin tosiaan pelkästä takapyörätehosta?

- Saleen S 281 S/C '03 HH Special Edition
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004
- hannu
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
meidän laskelmat meni sitten päin ....tuaarrakis kirjoitti:Jahas, olin kyllä vahvasti siinä uskossa, että puhuttiin koko ajan tehosta takapyöriltä.
Kaverin mukana kun olin dynottamassa samassa paikassa, niin silloin muistaakseni puhuttiin tosiaan pelkästä takapyörätehosta?![]()
- pokkinen
- Aina äänessä
- Auto: Ford Transit
Sanoo toiset mitä vaan, moottoritehoja on kaikki käppyrät mitä saatiin, eli takapyörätehoista me emme tällä reissulla tiedä mitään.GT-350 kirjoitti:Ota teistä nyt sitten selvää, toinen sanoo toista ja toinen toista
Kiitos yllytyksestä Sami. Tänään pääsi kunnolla "testaamaan" ja on aivan kuin eri auto, kun heppoja tuli takaisinarrakis kirjoitti: ......siksi kerroin sen esimerkin siitä jellonasta, jossa oli se ilmanotonputki lytyssä ja tehoja hävöksissä yli 50 hv:ta. Mutta hieno homma, että selvis näin helpolla!Ja onneks menit sitten rullille, kun vähän yllytin. Ei olis muuten tämäkään vyyhti lähtenyt purkautumaan.

Onnex mulla muuten sattui olemaan "hyllyssä" auton väreihin maalattu scooppi, tuohon shakerin jättämään reikään konepellissä

- Juha -