Tietääkö kukaan paikkaa jossa olisi kunnon "vanhanaikainen" jakaja penkki ? Vakio 2 kärki jakajaan pitäisi saada oman maun mukainen kippura.
- Idle 16
- 2800 rpm 36
ja siitä eteenpäin sama.
Voi olla ettei ole oikea mutta lähellä on. Jarrussa korjaillaan.
ENNAKKOKÄYRÄ
ENNAKKOKÄYRÄ
1966 HT 347 Stroker
Mun ekassa meilissä oli virhe, kyse on yksikärkijakajasta.
Joo, kyllä jakajan arvot saa strobolla tarkistettua. Mutta kun kyseessä on saastekoneen jakaja ja tehoa pitäisi tulla konerempan ( vain lohko jää vanhaa ) myötä noin 200 heppaa lisää on selvää ettei tarkistelusta ole kyse vaan ennakkokäyrät menevät ihan uusiksi.
Olen pari jakajaa trehnyt strobon kanssa, hirveetä hommaa. Huudata nyt kuumaa konetta paikallaan ja pyörittele, irrota, pura ja kasaa jakaja noin 25 kertaa flektin vaaniessa sormiparkoja...
Stoppareita hitsataan ja viilataan ja jousia vaihdellaan.
Kone on kaikenlisäksi kokonaan uusi ja nokan sisäänajot edessä ja dynoon pitäisi irtokone viedä.
Olisi mukavaa jos tietäisi että jakajan arvot ovat edes lähellä oikeita.
Joo, kyllä jakajan arvot saa strobolla tarkistettua. Mutta kun kyseessä on saastekoneen jakaja ja tehoa pitäisi tulla konerempan ( vain lohko jää vanhaa ) myötä noin 200 heppaa lisää on selvää ettei tarkistelusta ole kyse vaan ennakkokäyrät menevät ihan uusiksi.
Olen pari jakajaa trehnyt strobon kanssa, hirveetä hommaa. Huudata nyt kuumaa konetta paikallaan ja pyörittele, irrota, pura ja kasaa jakaja noin 25 kertaa flektin vaaniessa sormiparkoja...
Stoppareita hitsataan ja viilataan ja jousia vaihdellaan.
Kone on kaikenlisäksi kokonaan uusi ja nokan sisäänajot edessä ja dynoon pitäisi irtokone viedä.
Olisi mukavaa jos tietäisi että jakajan arvot ovat edes lähellä oikeita.
1966 HT 347 Stroker