Bensalinjat
-
1223
- Addikti
- Viestit: 443
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Bensalinjat
Moro
Mitä matskua olette käyttäneet?
Täytys laittaa earlyyn meno ja paluu linja.
Reititykseen otetaan kans vinkkejä.
Juha
Mitä matskua olette käyttäneet?
Täytys laittaa earlyyn meno ja paluu linja.
Reititykseen otetaan kans vinkkejä.
Juha
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Bensalinjat
Pääosa on metallista polttoaineputkea, pumpulle ja kaasarille polttoaineletkua. Reitti kulkee, mulla, oikean helman alla. Käytössä, siis, sähköpumppu. Konehuoneeseen linja tulee tulipellin reunasta, yläkulmasta. Oli mielestäni lyhin reitti, tankilta kaasarille.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Bensalinjat
Käyttötarkoitus ennen kaikkea. Huvin päiten, ruisku, sähköpumppu vai FHRA sääntöjen mukainen. Jos vain perusajelua, niin vaihtoehto on Homerin kuvailema tapa toteuttaa. FHRA taasen vaatii kaikki liitokset liittimillä ryhmästä riippuen. Minä tein autooni linjat alusta loppuun teräspunosletkuilla ja kaikki liittimillä ei ensimmäistäkään klemmaria polttoainelinjassa.
Mistä aiot paluulinjat ottaa, regulaattorilta?
Mistä aiot paluulinjat ottaa, regulaattorilta?
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- paltant.ponitalli
- Addikti
- Viestit: 300
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
- Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert. - Paikkakunta: Karjakoski bank of a river
Re: Bensalinjat
siis vaan paine puolelle ei klemmarit kelpaa ! mulla kans helman alla teräsputkella ja teräspunoksella siitä tankkiin ja konehuoneeseen.
BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
-
1223
- Addikti
- Viestit: 443
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Re: Bensalinjat
Moro
Juu ei klemmareita kiitos.
Ruiskun paluu lähti fuelrailin päästä regulta.
Tohon tarkoitukseen löytyy nylon putkeakin onko niistä kokemuksia kellään?
Juu ei klemmareita kiitos.
Ruiskun paluu lähti fuelrailin päästä regulta.
Tohon tarkoitukseen löytyy nylon putkeakin onko niistä kokemuksia kellään?
Fastback kirjoitti:Käyttötarkoitus ennen kaikkea. Huvin päiten, ruisku, sähköpumppu vai FHRA sääntöjen mukainen. Jos vain perusajelua, niin vaihtoehto on Homerin kuvailema tapa toteuttaa. FHRA taasen vaatii kaikki liitokset liittimillä ryhmästä riippuen. Minä tein autooni linjat alusta loppuun teräspunosletkuilla ja kaikki liittimillä ei ensimmäistäkään klemmaria polttoainelinjassa.
Mistä aiot paluulinjat ottaa, regulaattorilta?
-
Jarski01
- Hiljaisempi
- Viestit: 6
- Liittynyt: 09 Maalis 2011, 21:34
- Auto: Ford Mustang GT, HT, vm. 1966
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Bensalinjat
Minä entisööin vanhan teräsputken uuteen, 8mm sinkittyä teräsputkea 4,7m ja taivutin ETRA:lta. Helvetin helppo homma yksin 24kpl taivutuksia saada laakista oikeaan suuntaan...jostain käsittämättömästä syystä onnistuin. 
Re: Bensalinjat
Minä tein 10mm kuparista, kestää paineet ja ei ruostu. Erittäin helppo taivutella mutkat ja saa pitävät kartioliitokset oikeilla liittimillä. Eipä ole vuotanut 10 vuoteen mistään. Putki kulkee alkuperäistä reittiä paras vaihtoehto mielestäni, tietenkin toiset tykkää anopista minä taas emännästä 
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302