Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Tällainen pomppasi silmiin Tekniikan Maailman sivuilta. Aika kova luu tulee perusmallistakin uuden kuutosen myötä. Mikähän vain mahtaa olla GT:n tulevaisuus kun kuutonen tulee näin lähelle V8:n teholukuja. Toivottavasti lisää tehoa että säilyy hajurako kuutoseen. Etteivät vaan suunnittelisi V8:n korvaamista nykyhenkeen "polttoainetaloudellisemmalla" koneella
Niin no, mikä lienee todellinen kulutusero V6:sen hyväksi.
Aika oudosti kirjoitettu:
TM kirjoitti:"Ford Mustangin vuosimallin 2010 V6-moottori edustaa perinteistä amerikkalaista moottoriteknologiaa. Uusi 3,7-litrainen on kokonaan kevytmetallinen, siinä käytetään neliventtiilitekniikkaa ja tehoa löytyy 224 kW"
En tiennytkään, että kokokevytmetallisuus ja neliventtiilitekniikka ovat perinteistä jenkkiläistä moottoritekniikkaa.
Tässä itse asiassa vähän lisää ja tarkempaa tietoa aiheesta Fordin lehdistötiedotteesta. Ihan mielenkiintoisen kuuloinen paketti tulossa "karvalakki"-Mustangista.
Mielenkiintoinen, vaikkakin korvissa vielä kaikuvat sanat: "mieluummin ajan japsilla kuin veekuutosella..."
Stop press...Corralin Huhuu&Kuultua -toimittaja tarttui tähän ja seuraavassa lehden numerossa onkin täysin todesta otettava huhu Mustang GT:n voimanlähteestä vuodelle 2011.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
GT-350 kirjoitti:
Stop press...Corralin Huhuu&Kuultua -toimittaja tarttui tähän ja seuraavassa lehden numerossa onkin täysin todesta otettava huhu Mustang GT:n voimanlähteestä vuodelle 2011.
Ei kai vaan jotain tällaista...
perusmalli: 305 hv V6
GT: 305 hv V6 + 80 hv sähkömoottori => HYBRIDI GT
* A 3.5-liter EcoBoost V-6 would replace naturally aspirated V-8 engines
* A 2.0-liter EcoBoost I-4 would replace naturally aspirated V-6 engines
* A 1.6-liter EcoBoost I-4 would replace naturally aspirated large I-4 engines
Ei kai vaan jotain tällaista...
perusmalli: 305 hv V6
GT: 305 hv V6 + 80 hv sähkömoottori => HYBRIDI GT [/quote]
Niin, toivottavasti se pikkujouluissa Hylandin Seanilta kuultu huhu täysin uudesta
5,0 V8:sta pitää paikkaansa. Säästetään noi Hybridi-versiot ainakin toistaiseksi
Tojo - Lexus osastolle.
Uusi V6 on todella herättänyt ostajien mielenkiinnon ja ennakkotilauksia on autosta tullut aika mukavasti, myös uusi 5.0 v8
näyttää saaneen hyvän vastaanoton, siis näin ennakkoon.Hienoa että 5-litranen palaa mustangiin, onhan kilpailijoilla (vai onko niitä) huomattavasti
suurempia moottoreita.No, fordin veekasihan tunnetusti vastaa 3:a muun valmistajan moottoria
Mitä tuossa olen lueskellut, Fordilla pyyhkii usassa muutenkin melko mukavasti, ja myös konsernituotteet Lincoln ja Mercury
myyvät tällä hetkellä hyvin
Onko vuosimallia 2006 V6 olevaan Mustangiin helposti ja suht edullisesti saatavissa lisaa tehoja? Jokin ohjelma? Muutama palikan vaihto joka ei vie hirveasti aikaa asian osaavalta esim. jokunen tunti. Kaikki vinkit tercetulleita, kiitos.
Olis muuten ylimaaraisena Cobran vanteet ja hyvakuntoiset kahden kauden renkaat. Laitan lahipaivina myyntiosastolle kuvat ja ilmoituksen.
Ei mitään poppakonsteja ole olemassa, eli jos voimaa tahtoo, menee melkein ahdinosastolle, ja sen katsastus ei ihan helppoa ja halpaa ole suomessa.
Helpoin ja edullinen on joku ColdAirIntake+tuner paketti, sillä saa toki maksimissaan vain n.20 oikeaa heppaa lisää, mutta kyllä senkin tuntee jo polkimessa.(ilmaa lisää ja moottorinohjaus uusiksi)
Esim: http://www.latemodelrestoration.com/Pro ... &year=2006
Jos Usasta itse tilaaminen ei kiinnosta, suomeen näitä tuo esim. tuumacid.http://www.tuumacid.com/ tai HHP http://www.hhp.fi/ ja molemmat firmat vielä asentavat ne kilkkeet paikalleen tunnissa tai parissa (sis. kahvitunnin ).
Kiitos nopeasta ja asiantuntevasta vastauksesta. Asennutan varmaan tuon paketin. Tarkoitus ei ole mitään isompaa tosiaan tehdä joten tuo vaihtoehto on hyvä.