Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Mulla on yks C4 Automaatti joka on jostain mussesta vissiin V8 koneesta en tiedä varmaks
No nyt tämä aski pitäis saada sopimaan Ford V6 koneeseen
( granada 2.8 EFI ) tota laatikkoa on ollut joskus vissiin 17m taunuksessa.
nyt pitäis saada mittoja tai kuvia mustangin 6koneen kytkinkopasta tai tietääkö joku onko 6koneiden lohkoissa samat kiinnitykset ??
Tai löytyykö jollain kytkinkoppaa nurkista
Soittele 040 5444464 tai mail tero@pirkanmaanlevytyo.fi
Eurokutosessa käytetty loota on ollut kai C3. Tämän lisäksi ongelmina on tietysti kardaanin ym sopivuus.
Tuosta linkistä voi saada lisävalaisua erilaisista turbiinikoteloista:
Noniin koppalöyty kuten vetolevy "aihio":kin
Mut turpiini ei sovi turpiinikopansisään ??
No nyt pitäis löytää turpiini joka on ollut mustangin 6koneessa
akseli on 24 boorinen
Joo no ei se vielä ole pahan hintainen mutta kun tuo rojekti on vähän kysymys merkki vielä niin pitäis päästä melkein kokeileen ekaks jollain vaikka vanhalla turbiinilla.
Niin siis projekti aihio on UAZ jossa V6 2.8EFI+C4automaatti+Bj jakoaski ja loput on venäjän tavaraa !!!!
teros kirjoitti:
Niin siis projekti aihio on UAZ jossa V6 2.8EFI+C4automaatti+Bj jakoaski ja loput on venäjän tavaraa !!!!
Kansa tahtoo kuvia! Tuossa katselin, etta vorttilla olis kivoja V8 paketteja. Josko innostuis sitten joskus vaihtamaan 01:eenkin oikean moottorin ja toteuttais sleeper suunnitelmat.. Meinaan jos toi sun rojekti onnistuu jne.
Niin kyllä tuo projekti etenee mutta hitaasti (kunnon projekti ei valmistu koskaan) Koneesta vasta puolet kasassa ja laatikon sovittelu alkuvaiheessa
tuo turbiini ongelma on edelleen pitäis löytää vissii 10" turbiini kun nykyinen ei sovi kopansisään ?!! mutta en ole laskenut onko 24 vai 26 spinline. Varmistuu viikon loppuna. Niin ja muuten Treellä on tulossa yks UAZ koko moottorilla ( V8 )