Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Arto65FB kirjoitti:[Kyllä mun liittyessä FMOC:hen jossain esitteessä luki, että FMOC kattaa amerikkalaiset FoMoCot, eikä kukaan ajanut pois vaikka tulin FMOC:n miittinkeihin -85 Mercurylla.
Jep, kyllä näin oli ainakin silloin kerhon perustamisvaiheessa 1982 kun liityin MOC:n, joka oli FMOC:n edeltäjä kuten kaikki hyvin tietää.
Kaikki oli ennen paremmin, leipäkin maistui leivältä, laivat oli puuta ja miehet rautaa... Onneksi työntötankoihin voi luottaa 0.083" seinällä ja 3/8 halkaisijalla
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Sanoista siis tekoihin ja tulipa tuossa äskettäin liityttyä myös Ffcf Ry:n jäseneksi.Ja nyt täytyy kyllä
ottaa itteä kampiakselista kiinni ja tulla niitä natikoitakin ihmettelemään.Aina on muka jotain ettei
pääse lähtemään..höh.Nähtyjen juutuubi-videoiden perusteella mukavan ja rennon oloista touhua, livenä
varmasti vielä hieman hauskempaa..vai onko viivalla ollessa se rentous kaukana...tuostakaan kun en
oikein omaa kokemusta
Obd-vikakoodiluku Fordeihin ja muihin Usa-autoihin.Bmw täysi diagnostiikka, livedata ja koodaukset.
Alavus ja lähiympäristö, privalla tavoittaa.
Onneksi olkoon! Tästä se maailmankatsomus alkaa avartumaan! Tervetuloa natikoihin kahden kerhon puolesta. Ajahan Jalasjärven kautta, sieltä pitäisi olla lähdössä yhdestä kahteen autoa Natikoihin. Lähtöviivalla adrenaali virtaa suonissa siihen malliin, että luulee veritulpan lähteneen verenkiertoon kun päässä kohisee (ainakin kaltaisellani amatöörillä).
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Vähän offtopic mutta kuitenki : Pitääpäs lähempänä ajankohtana kattoa josko kerkiäisin itekki yleisöksi Ku ei toi auto ny ihan tehoilla pullistele Sais aika mukavan letkan jos Jalasjärven kautta oikasis
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Taphtumaan osallistuminen tärkeintä, ei haittaa vaikka et metriäkään ajais, nähtävää on varmasti molemmille päiville riittävästi! Ja oikeestaan kutoskoneisella kannattais osallistuakin, koska luokassaan vois pärjätä hyvinkin, osallistujia kun ei kutoskoneisten luokassa liikaa ole.. Kaikkiin lajeihin kun osallistuu, niin voi olla luokassaan yllättävän korkealla
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
pokkinen kirjoitti:Todella moni FMOC jäsen on myös FFCF jäsen eli hyvin paljon samaa porukkaa ollaan ja yhteistyötä tehdään kerhojen välillä. Jos vapaa-aikaa on paljon , kannattaa kuulua molempiin kerhoihin ja joka viikonlopulle on tapahtumia takuulla tiedossa.
Toisin sanoen YYA-sopimuksella ollaan menty ja yhteistyötä pyritään kehittämään koko ajan enemmän kerhojen kesken ja samaa "perhettä" ollaan
Kysymäsi kerholehti on hyvin hyvin eri pohjalta tehty kuin corral, mutta tutustumisen arvoinen mielestäni
Nimimerkillä: kunnioitamme kerhoina toisiamme.(ja moni myös jäsentenvälillä )
EDIT: ja aina kannattaa jäsenmaksulla tukea Usa-autokerhoja useampiakin , jos pakka on kunnossa