Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Vaikka ei tuollaista varmaan koskaan tule hommattua niin olen yllättynyt että siinä ei ole erillisiä sylinteriputkia vaan sylinterit on pinnoitettua alumiinia
Vai olenkohan käsittänyt asian väärin ? http://www.fordracingparts.com/parts/pa ... ield=11934
Lohkosta en osaa sanoa mutta FRPP:n kataloogia kun selaili niin täydellinnen Coyote V8 + laturi + johtosarja ECU:lla euroiksi käännettynä päivän kurssin mukaan alle 6700€.
4.6 Snake kirjoitti: olen yllättynyt että siinä ei ole erillisiä sylinteriputkia vaan sylinterit on pinnoitettua alumiinia
Vai olenkohan käsittänyt asian väärin ?
Juu, PTWA pinnoitus korvaa rautaputket.
Ihan näin aihetta sivuten, irtoileva plasmapinnoitehan ne servot taisi tukkia Copterlinen tapauksessa...
pelkkä kojootti motti on vähän päältä 5te nykykurssilla. Tuskaisen kallis tuo piuha@mokkula sarja 1700 usd - en tunne irtokomponenttien hintoja mutta jotenkin kone vaikuttaa edulliselta ja kate tehdään johtosarjalla. Kojootille on samaisessa 2011 kataloogissa kätevä 624hv remmivetoinen tehosekoitin.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Fastback kirjoitti:pelkkä kojootti motti on vähän päältä 5te nykykurssilla. Tuskaisen kallis tuo piuha@mokkula sarja 1700 usd - en tunne irtokomponenttien hintoja mutta jotenkin kone vaikuttaa edulliselta ja kate tehdään johtosarjalla. Kojootille on samaisessa 2011 kataloogissa kätevä 624hv remmivetoinen tehosekoitin.
Katsoin samaa, mutta hinta pompsahtaa jo tuossa ahdetussa mallissa aika reilusti.
Johtosarja ja ECU on aika suolanen juu. Toisaalta jos pelkkään koneeseen asennettaisiin Autronic tai vastaava _laadukas_ ruisku ja kartat hierottaisiin penkissä, niin hinta tuskin edes riittäisi. Toisekseen kummastusta herättää tuo ECU:n omituinen koko ja onko siinä kaikki samat toiminnot kuin alkuperäisessäkin.
Eipä mitiä, minä sain eilen käsiini oman Pohojammaalaisen lastun.