meetingit tulevana kesänä?
Valvoja: Ville K
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
meetingit tulevana kesänä?
Keväällä ei kerkiä meetinkeihin, mutta jos kesällä jo ehtisi. Minä päivinä Auranlaakson ABC:lla? Onko kerran kuussa isompaa cruisinkia? Mitäs kokoontumisia on Forum Mariniumin pihalla siinä Suomen Joutsenen vieressä?
Viimeksi muokannut Fastback, 04 Tammi 2011, 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
-
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang HT 1967
Re: meetingit tuleva kesänä?
Enskesästä ei vielä mitään tietoo mutta viime vuonna joka lauantai Auranlaakson ABC, sitte uutena mainitsemasi Forum Marinum oli keskiviikkoisin elokuusta lähtien. Sitte on nää Turun Mobilistien karkelot joka kuun viimenen tiistai Veritas-stadionin parkkiksella, muistaakseni heti huhtikuusta lähtien, siellä ollaan oltu mukana sankoin joukoin jenkkipirssien kans, on sovittu hienosti joukkoon... Tarttis varmaan keksiä jotain oikeen mustangisteille tarkoitettuakin, vaan ei toi oma ideointi oikeen vaan luonaa, saa kyllä ehdottaa mitä vaanFastback kirjoitti:Keväällä ei kerkiä meetinkeihin, mutta jos kesällä jo ehtisi. Minä päivinä Auranlaakson ABC:lla? Onko kerran kuussa isompaa cruisinkia? Mitäs kokoontumisia on Forum Mariniumin pihalla siinä Suomen Joutsenen vieressä?

Tässä ny muutama häppeninki viime vuodelta, kyllä nää suurelta osin toteutuu tulevanakin kesänä
Niin ja sitte viimekesänä oli toi saaristoajelu. Se sai hyvän vastaanoton osallistujilta...voisin melkeen luulla että enskesänä tämä ajetaan taas. Jos vaikka ittekkin pääsis osallistumaan. Viime kesän osallistumisen torpedoi pirullinen sähköhärö...

-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Re: meetingit tulevana kesänä?
Mihinkähän aikaan Auralaakson meetinkit on?
Auto on tarkotettu ajettavaksi...
- Fastback
- Over The Top
- Viesti:
voidaan pitää varjomeeting Auran abc:llä ajokautta odotellessa.isop65 kirjoitti:Mihinkähän aikaan Auralaakson meetinkit on?
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
- Fastback
- Over The Top
- Viesti:
Isop65 musse bongattu sunnuntaina. Näkyi valkoinen musse kääntyvän tre-tku tieltä kohti Auran metropolin keskustaa. Kesä taitaa olla tulossa. Missä päin Auraa auto majailee? Mulla on talli pikkulahdon alueella, jos ajelet alueella niin tuu poikkeamaan. Täytyis viritellä joku Ford logo vissiin tallin seinään niin se näkyis tielle kätevästi.isop65 kirjoitti:Mihinkähän aikaan Auralaakson meetinkit on?
Turuntiellä ST-teamia vastapäätä kauempana oleva talo, siellä musse majailee, täytyypä tulla ajelemaan sinneppäin tänään, jos en löydä paikkaa niin tuu ihmeessä pyörähtämään täällä.
ja käyhän se varjomeetti Auran ABC:llä.
Eipä näkyny Ford merkkiä kenenkään tallin päädys
ja käyhän se varjomeetti Auran ABC:llä.
Eipä näkyny Ford merkkiä kenenkään tallin päädys

- Fastback
- Over The Top
- Viesti:
morjes, oltiin anoppilassa päiväseltään, jäi viestisi lukematta. Täyyy hankkia ensin joku pätevä ford service kyltti tallin kulmalle,pelkään vaan että kohta on kaiken mailman fiestat ja transitit tulossa öljynvaihtoon =)
Mä en tänään kerkeä enää poikkeaan, mutta otahan tuosta mun numero talteen niin soitellaan. 0400 802 274. Katsotaan missä törmätään.
T: Jari
Mä en tänään kerkeä enää poikkeaan, mutta otahan tuosta mun numero talteen niin soitellaan. 0400 802 274. Katsotaan missä törmätään.
T: Jari
Eipä ole Mustangeja näkyny viel Ravattulan ABC:llä...