Fastback kirjoitti:jo silloin allekirjoittaneen clevelandi aikaan tuli luettua toddin touhuista. Hienoa että joku on valmiina kehittämään moisia. Mulle ei vaan ikinä auennut, että miksi on pakko olla cleveland alulohko? Eikö pienellä vaivalla hankkisi windsor alsalohkon, johon duunaisi cleveland hatut jos niin on pakko menetellä. E-bayllä on edelleen street boss ja track boss imusarjoja käytettäväksi ko. kombinaatioon.
Enpä haluaisi ostaa lohkoa ensimmäisestä erästä, ei ennenkuin on nähnyt miten toimii muilla.
Kyllä klevussa on alunperin ollut ihan hyvin ideaa, mutta toteutuksessa hiukan sukkasi öljynkierron ja ohkaisen valun osalta. Noistakin öljynkierto on paljolti turhaan kavahdettu ja samanlainen kuin 385 isolohkossa. Alkuperäisiä hyviä juttuja oli nelipulttiset runkolaakerit, ohkaisemmat kampuran kaulat, öljyruisku-urat kiertokangissa mäntien jäähdyttämiseksi, integroitu jakopäävalu ja siihen yhdistettynä kuiva imusarja. Tuossa alsassa lienee W-tyylin öljynkierto.
Windsoreiden ja klevujen yhdisteleminen onnistuu kyllä, mutta pukkaa aina menemään hieman säätämiseksi ja kikkailuksi milloin minkäkin jutun takia. Ihan tervetullut lohko kyllä kaikkien näiden vuosien jälkeen. Ymmärrettävää kyllä pieni kyseenalaistaminenkin, koska harva laittaa vanhoja rautakansia tuohon päälle, mikä tarkoittaa helposti myös uutta imusarjaakin, ja kukas enää vakioiskulla sitten tekee... Rautalohko voisi olla enemmän tarpeellinen.
EDIT: jaa taisi otsikossa olla uudesta rautalohkosta mainintakin.