Voimille käy..

Yleisiä autoharrastusta koskevia asioita ja höpinöitä. Ei tekniset kysymykset yms.

Valvoja: Ville K

PeteP
Aina äänessä

Voimille käy..

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Nimittäin tämä mustang harrastus mulla, muutama viikko sitten irrotin vanhan imarin,tänään irrotin oikean etupyörän.. hyvältä näytti. Täytyy taas kerätä voimia seuraavaan koitokseen..
SamiM
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja SamiM »

Koita nyt muistaa ettet vaan telo ittees. :)
Sami65302
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja Sami65302 »

Sullahan on speedy tahti ihan kohallaan.. :wink: Tääl auto seissy tallis 3kk. Jotta ratin oon saanu putsattua ja lakattua. Ja pelkääjän puolen uuden sivupeilin oon ottanu laatikosta 2x, hypistelly ja zuumannu paikoilleen ja pannu takas laatikkoon.. :oops: Ja sitten ku kausi lähestyy ni taas manailee et hitto miten pitkä lista viel tekemättä -miksenmäsilloinsynkeinätalvi-iltoinatehnyajoissa......
raunoh
Addikti
Auto: 71 Shelby Europa cv (2x), 64 & 95 Mustang cv, 79 Cobra, 84 & 87 VW Jetta,

Viesti Kirjoittaja raunoh »

Tuskinpa olet yksin, on varmaankin muillakin ainakin ajoittain vastaavia "käynnistysongelmia"...

Mutta kaikkein lyhyt työmatka on: tuumasta toimeen...
PeteP
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Jupets! ootetaan kun tuo kevätaurinko alkaa tuolta möllöttämään, 8) se antaa kummasti virtaa. Onneks ei pahoja töitä rästissä, uuden imarin as. pientä sähköhommaa, rengasmuutos ja sit naapurin maalarille pieneen fixiin.. niin ja toki hillitön aluvanteiden kiillotus! manuaalista automaatiksi vielä pohdinnassa :roll:
Vastaa Viestiin