Peränripustuksen muutokset ja voimat

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Peränripustuksen muutokset ja voimat

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Tuolla pieni muistutus, minkälaisista voimista on kyse taka-akselin tuennassa.

http://forums.corner-carvers.com/showth ... 727&page=9

Ensimmäinen kuva viestissä nro 344 näkyy oikealla, kuinka 57 Rancheron perän jousialusta petti.
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Re: Peränripustuksen muutokset ja voimat

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Joo, näytti aika ruosteiselta. Hiukan ihmetyttää nuo top-dollar ripustus sarjat, joissa pitää väkisin käyttää lehtijousiin tarkoitettua kiinnitystä, jotta on bolt on...

Tästä tulikin mieleeni. Onko kukään tärmännyt hiukan järeämpiin U-pultteihin perän kanssa. Kyseessä early banjo, eli kapenee päistä... nimimerkki, kyllästynyt kiristelemään...

A
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Re: Peränripustuksen muutokset ja voimat

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Mulla on autoa tuoreempi akseli ja Helpin paketin mukaan Mopen u pultit. Hyvin on pysynyt vaan eipa ole samoja voimiakaan kun Antilla.
Avatar
JYK-90
Addikti
Viestit: 426
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT 1965, Viritetty
Mustang GT 2007
Ford Ranchero GT 1974
Tesla Model S 75D 2018
Paikkakunta: Vesilahti

Re: Peränripustuksen muutokset ja voimat

Viesti Kirjoittaja JYK-90 »

Antti66HT kirjoitti:Joo, näytti aika ruosteiselta. Hiukan ihmetyttää nuo top-dollar ripustus sarjat, joissa pitää väkisin käyttää lehtijousiin tarkoitettua kiinnitystä, jotta on bolt on...

Tästä tulikin mieleeni. Onko kukään tärmännyt hiukan järeämpiin U-pultteihin perän kanssa. Kyseessä early banjo, eli kapenee päistä... nimimerkki, kyllästynyt kiristelemään...

A

3" putken puolikkaat noin 9mm:n seinämällä hitsillä kiinni kavennetulle osalle niin voit käyttää järeämpiä standardi u-pultteja. Mulla on putkea jonkin verran jäljellä ja lisää saadaan Messukylästä! :P
Viimeksi muokannut JYK-90, 18 Marras 2010, 10:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Mustang HT 65 'Viritetty'
-Mustang GT 2007
-Ranchero GT 1974
-Fender Mustang I 20W
-Tesla Model S 75D
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Re: Peränripustuksen muutokset ja voimat

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

JYK-90 kirjoitti:
Antti66HT kirjoitti:Joo, näytti aika ruosteiselta. Hiukan ihmetyttää nuo top-dollar ripustus sarjat, joissa pitää väkisin käyttää lehtijousiin tarkoitettua kiinnitystä, jotta on bolt on...

Tästä tulikin mieleeni. Onko kukään tärmännyt hiukan järeämpiin U-pultteihin perän kanssa. Kyseessä early banjo, eli kapenee päistä... nimimerkki, kyllästynyt kiristelemään...

A

3.5' putken puolikkaat noin 9mm:n seinämällä hitsillä kiinni kavennetulle osalle niin voit käyttää järeämpiä standardi u-pultteja. Mulla on putkea jonkin verran jäljellä ja lisää saadaan Messukylästä! :P
Kauheen painavat ;) Iskarin kiinnityslevyt menevät sitten myös uusiksi... kai noita 3" putkelle jotain saa?? Täytyypä katsellä Mopen kataloogeja vähän...

A
Vastaa Viestiin