Uudenhkon Mussen tuonti + ahtimet

Kysymyksiä, vastauksia ja keskustelua Mustangin tuomisesta ulkomailta

Valvoja: Ville K

mvon919
Addikti
Viesti:

Re: Uudenhkon Mussen tuonti + ahtimet

Viesti Kirjoittaja mvon919 »

Pyydä KB:lta CARB paperit, käytä dynossa, josta "järkevä" teholappu niin eiköhän se niillä mene. Tuntuu olevan nykyään helpompaa kun noita ahdettuja malmikasoja on nurkat täynnä.
//Miikka
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja juke302 »

Joo o, on tää suomi hieno maa!!?? Itse olen nyt 1½ vuotta vääntänyt Trafin ja katsureiden kanssa tuon Roush in leimaamisesta, 700 eur vastaavuustodistus on kyl kaapis, mutta vielä piti putkisto pistää uusiks, vaikka konttorilla mittarilla totesivat ihan lailliseksi, mutta kun se numerosarja takapöntöistä puuttui joilla oli -05 tyyppikatsastettu joku kopukka saksassa...(automaatissa eri nro, kuin manuaalissa) tässä tapauksessa siis verrattiin ihan normi GT:n. Pelti auki ja katsuri hyperventiloi, joo ei noita ahtimia suomeen, joo ei??. No nyt on itserakennetut ajovalot (paremmat tietty ku tehtaan tekeleet). vielä taka-äärivaloihin teipit ja tukankuivaaja-pöntöt paikalla taas konttorille. samaan aikaan tuuninkibemari huutaa naapuripukilla yli 100 db voimalla ilman et häiritsee ketään...
Nooh täähän on pakko olla kivaa kun itse on tällaista halunnut....
No jos ei muuta, voihan siitä tehdä vaikka kukkapenkin ens kesäks...

-Jukka-
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Näistä vastaavista, Suomiviisauksista??, oli tänään puhetta yhden herrasmiehen kanssa, kun olin ACSssa päivystämässä. Samaa mieltä oltiin: Per...stä!!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Vastaa Viestiin