Eka Mustang

Yleisiä autoharrastusta koskevia asioita ja höpinöitä. Ei tekniset kysymykset yms.

Valvoja: Ville K

jumamant
Tulokas

Eka Mustang

Viesti Kirjoittaja jumamant »

Sanokaas nyt missä hintaluokassa liikkuu sellaset suht orkkikset Mustangit, olen ajatellut jotai -64-69 Ht:tä. Olen tos kattellut jotain myytäviä autoja joiden hinnat liikkuu 5000-8000eur kieppeillä. Auton tarttis siis olla kilvissä ja ajokuntoinen (toki "pientä" fiksausta saa olla), mut sellanen nyt ettei aina tarttis jotai tehdä.
stangrider
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja stangrider »

Hinnat lienee ikuisuuskysymys. mutta ihan hyvä sellainen :lol:
jotain osviittaa voit katsoa esim. nettiauto.com, sielläkin muutama klassikko myynnissä. Samoin tässä kerhon palstalla.
Jos peruskuntoista 8-koneella varustettua 64-68ht:ta olet hankkimassa, niin kannattaa se 10000 egeä varata ainakin. Jos hankintahinta on alle, niin korjatessa huomaat tuon verran helposti kuluttaneesi.
Nälkä kasvaa syödessä ja ylärajaa on mahdotonta ennustaa.

Joku arvostaa alkuperäistä, joku rakennettua, erilaisia muunnos Musteja liikkuu paljon; kuutosesta 8ksi, ht:n rungolle muutettu fastbackin kori jne..
mutta tärkeintä että olet itse tyytyväinen!
Osta siis auto itsellesi, älä muita miellyttääksesi!

mustang-clubin bannerista, kohdasta arkisto, klikkaamalla saat klassikko mustangin osto-oppaan luettavaksi. Sisältää hyväksi havaittuja viisauksia.
Joku Mustang harrastaja autokatselmukseen mukaan, niin voit tehdä vähän turvallisempia ostoksia.. kerhoon liittyminen kannattaa jo ennen Mustangin hankintaa :idea:
JaniC
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged

Viesti Kirjoittaja JaniC »

Katsos tuolta! http://www.vertaa.fi/p/fi_auto.html

Paras hintavertailupaikka autoa ostaessa. Halvimmat hinnat! :D
Vastaa Viestiin