
Kiitoksia kauniista sanoista. itsekin olen tyytyväinen mottiin. Sifterin piru vaan pilas fiilikset, ja huohotus pöllytteli. Katseltiin että vasemmasta putkestakin tulee savua, ja pelättiin jo pahinta, mutta sitten muistui mieleen että tuo "crank case evac" systeemi imee tuonne vasempaan putkeen. Ei sitä tule kaikki aina mieleen...
427fe:n isku poraus suhde on se mikä tekee siitä otollisemman kierroskäyttöön. esim. 428fe, suhteet on ihan eri. MItähän tuollaisen 427:n pyörivät hilut painaa suhteessa strokeri kamoihin? itellä ei mitään hajua painoista, mutta lienee vaikutusta kierrosherkkyyteen. Omassa motissa kierrosherkkyyttä voisi edistää, erityisesti sillä silmällä suunniteltu nokka keppi, ja alu vauhtipyörä, joka hieman laskee pyörivien painoa.
En nyt lähde ameriikan palstoilta luettua tänne perustelemaan, mutta yleisesti on todettu että viivalta nopeiten lähtevä auto ei ole se joka penkittää eniten hevosia rullilla. Tästä asiaa tuntevat tahot voivat olla montaa mieltä, ja hyvä niin. Saadaan keskustelua.
Suosittelisin kaikille tutustumista http://www.sbftech.com sivuston kirjastoon tutustumista. Esittäytyy ja kirjoittaa muutaman viestin, 10, niin aukeaa semonen kirjasto moottori, kaasutin ja suoraan ajo tekniikkaa ettei toista ole vielä tullut vastaan.