Mussen 2005 kori
Mussen 2005 kori
MItähän kustantaisi tuon uuden mussen raaka korin tuonti suomeen, hinta on jenkeissä 3500$, mitä se olis kaikineen täällä euroina jos vaikka risteyttäis uutta vanhaa, kunhan nyt vain sottailin mut kiinnostais.
moikka ja kiitti matkahuollon paketista!!!
Pistän omani tulemaan heti joulun jälkeen!!!
Mä olen vähän selvitelly noita tuontikuvioita ja ainakin autonosien suhteen yhtälö on käsittääkseni seuraava. En tiedä miten auton kori tulkitaan verojen ja tullin osalta, viisaammat valaiskaa asiaa.
osan hinta +rahti. siitä peritään tullia n 4%. tämä osan hinta+rahti+tulli, siitä peritään arvonlisäveroa 22% ja siinä ne kulut on. Dollari on nyt niin halpa suhteessa euroon,että tuonti alkaa kiinnostamaan. Tässä linkki valuuttalaskuriin. Toki kannattaa tukea myös loistavasti palvelevia kotimaisia osatoimittajia, jos kaikki vain tuo aina itse, niin ei hyvää seuraa....
http://www.ratesfx.com/rates/rate-converter.fi.html
Saattaa tulla jotain pieniä huolintamaksuja yms vielä päälle.
Suomalaiset ja muut huolintaliikkeet antaa hanakasti tarjouksia koko rahtaamisen hoitamisesta ja kauppojen jälkeen voi hermostuneesti odotella kotona ja odotella puhelinsoittoa lastin saapumisesta. Erilaisia palveluita löytyy niinpaljon että menee hetkeksi pää pyörälle, mutta kyllä ne mielellään kysyvälle selvittää...
Toki huolintaliikkeen nettisivuilla voi käydä seuraamassa rahdin etenemistä.
Tässä vielä linkki usacarklubin sivuille jossa keskustelua aiheesta:
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... eefbc7f610
Jos useampi kerholainen olis tilaamassa tavaraa voitais esim. vuokrata kimppaan tollainen puolikontti ja olispa halpaa....
[/url]
Pistän omani tulemaan heti joulun jälkeen!!!
Mä olen vähän selvitelly noita tuontikuvioita ja ainakin autonosien suhteen yhtälö on käsittääkseni seuraava. En tiedä miten auton kori tulkitaan verojen ja tullin osalta, viisaammat valaiskaa asiaa.
osan hinta +rahti. siitä peritään tullia n 4%. tämä osan hinta+rahti+tulli, siitä peritään arvonlisäveroa 22% ja siinä ne kulut on. Dollari on nyt niin halpa suhteessa euroon,että tuonti alkaa kiinnostamaan. Tässä linkki valuuttalaskuriin. Toki kannattaa tukea myös loistavasti palvelevia kotimaisia osatoimittajia, jos kaikki vain tuo aina itse, niin ei hyvää seuraa....

http://www.ratesfx.com/rates/rate-converter.fi.html
Saattaa tulla jotain pieniä huolintamaksuja yms vielä päälle.
Suomalaiset ja muut huolintaliikkeet antaa hanakasti tarjouksia koko rahtaamisen hoitamisesta ja kauppojen jälkeen voi hermostuneesti odotella kotona ja odotella puhelinsoittoa lastin saapumisesta. Erilaisia palveluita löytyy niinpaljon että menee hetkeksi pää pyörälle, mutta kyllä ne mielellään kysyvälle selvittää...

Toki huolintaliikkeen nettisivuilla voi käydä seuraamassa rahdin etenemistä.
Tässä vielä linkki usacarklubin sivuille jossa keskustelua aiheesta:
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... eefbc7f610
Jos useampi kerholainen olis tilaamassa tavaraa voitais esim. vuokrata kimppaan tollainen puolikontti ja olispa halpaa....

Vapaa
Hyvä että perille tuli mitä tykkäsit oliko sellanen kuin kuvailin toivottavasti
tuo uusi kori kiinnostaa kovasti, olis aikas selvät visiot sen suhteen. Tuo talo projekti on vain hiukan jarruna mut jos oikei kytö iskee niin sehän hommataan 


- Vee8
- Aina äänessä
- Viestit: 1138
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
Ford Racing myy koria kilpailulisenssin haltijoille rajoitetun määrän(?).
Voi olla melko hankalaa/mahdotonta saada moista. Harmi kun jenkit ei myy koreja varaosana, niinkuin euroopassa.
http://www.fordracingparts.com/announcements/news02.asp
Voi olla melko hankalaa/mahdotonta saada moista. Harmi kun jenkit ei myy koreja varaosana, niinkuin euroopassa.
http://www.fordracingparts.com/announcements/news02.asp
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Kori
Joo sepä pysähtyy siihen, mut pitää kysellä muuan tutulta ralli kuskilta josko, jossain vaiheessa rupeis yhteistyöhön.
Eihän ne missään nimessä ole läheskään mahdottomia, kyllähän noita vielä saa tehdä kuten ennenkin. Pitä vaan maksaa autoveroa nykyään.Arto65FB kirjoitti:Toivoa sopii, että amerikan Foordi kelpuuttaa FIA:n alaisen AKK:n lisenssit. Mutta mitäs sille korille aiot tehdä, kun korinvaihdot ovat tällä hetkellä käytännössä lähes mahdottomia?

- Sami Partanen .
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!

-Homer65
kORI
Joo visio olis joko korin vaihto, tai sit ihan oikean kilvan ajo pelin rakentaminen.
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Ei muuta kuin hanaa hankkeelle! Olishan se hienoa nähdä moinen kisavehkeenäkin. Toisaalta jos nyt odottaa jonkun 5 vuotta ja ostaa jenkkilästä edullisen em. koppaisen auton, niin saat koko voimalinjan mukana ja paljon osia joita voit kaupitella. Kun vielä ajattelin vanhan hopan kutittelua niin joitain tälläisiä ajattelin elintenluovuttajiksi;
'89 GT 5 spd, 300hp, GT-40 engine 4.900 USD
http://adcache.collectorcartraderonline ... 306834.htm
'83 avo GT 5 spd, 347 stoker 8.300 USD
http://adcache.collectorcartraderonline ... 021710.htm
'84 musse 347 stroker, performance automatic C4, 21lb Procharger 8.500 USD
http://adcache.collectorcartraderonline ... 387279.htm
'87 mustang, forged 347, TFS heads/cam, Nitrous Express, Tremec TKO 5-speed, 489 HP, 692 lb-ft torque 8.900 USD
http://adcache.collectorcartraderonline ... 198587.htm
1987 FORD MUSTANG GT, 347 supercharge, at, eye catcher, fully built, Tubaler suspension, AFR heads, JBA headers, 373 gears 8.200 USD
http://adcache.collectorcartraderonline ... 311106.htm
Tämmöisiä ajatuksia ja nuo vain esimerkkejä. Edullisempiakin löytyy vielä ja esim. TKO vaihteistoilla varustettuja. Tuollaisesta voisi kaapata voimalinja itselleen ja myydä loput varaosiksi. Fox-koppaisen auton osille riittää ostajia tässä maassa - varsinkin vauhtiosille
Vai olenko väärässä? Auton voisi tuoda kisa-autoksi tai varaosiksi tai miten se olisi edullisinta tuoda Suomeen ja pilkkoa hyötykäyttöön. Saattaisi olla yrityksen arvoista.
'89 GT 5 spd, 300hp, GT-40 engine 4.900 USD
http://adcache.collectorcartraderonline ... 306834.htm
'83 avo GT 5 spd, 347 stoker 8.300 USD
http://adcache.collectorcartraderonline ... 021710.htm
'84 musse 347 stroker, performance automatic C4, 21lb Procharger 8.500 USD
http://adcache.collectorcartraderonline ... 387279.htm
'87 mustang, forged 347, TFS heads/cam, Nitrous Express, Tremec TKO 5-speed, 489 HP, 692 lb-ft torque 8.900 USD
http://adcache.collectorcartraderonline ... 198587.htm
1987 FORD MUSTANG GT, 347 supercharge, at, eye catcher, fully built, Tubaler suspension, AFR heads, JBA headers, 373 gears 8.200 USD
http://adcache.collectorcartraderonline ... 311106.htm
Tämmöisiä ajatuksia ja nuo vain esimerkkejä. Edullisempiakin löytyy vielä ja esim. TKO vaihteistoilla varustettuja. Tuollaisesta voisi kaapata voimalinja itselleen ja myydä loput varaosiksi. Fox-koppaisen auton osille riittää ostajia tässä maassa - varsinkin vauhtiosille

"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Kori
Voipi olla, oishan se mukava hitsailla uuteen koriin kaaret ja vahvikkeet, samoin kaikki saumat tupla hitsata, ei olis sitä purkamisen vaivaa. Kivempi olis kasata uuteen kamoja kiinni, tämä juttu on sellanen jota pitää miettiä, se kumminkin nielee rahaa pirusti. Tietysti jos siihen sais sponsoreita joko rahallisesti tai tarvike apuna se helpottais, itse toteutus ei tuota ongelmia. Kun on hyvät lämpimät tilat, laitetaan juttu hautumaan.
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Ei muuta kuin mietintämyssy päähän, kannattaa selvittää frpp:n seulan tiukkuus, että mihin kaikkeen koreja myydään. Uskoisi nyt useamman sportsman kisaajan niitä saavan ostettua.
Mua kiehtoi nuo valmiiksi rakennetut foxit, autot ovat jenkkilässä edullisia ja useimmiten ladattu hiperf osilla. Vanhan ostaminen on aina riski, mutta mietinnän arvoinen. Esim. 7.000 USD:n autosta ottaisi itselleen moottorin ja vaihteiston. Jäljelle jäisi rullaava kori, jonka voisi pilkkoa osiin ja jos auto on vielä kasattu hiperf alustalla, niin suurelle osalle osia löytyy vissiin ottajia. Pientä vaivaa purku ja myynti vaatii, mutta voimalinja saattaisi tulla puoli tai jopa täysin ilmaiseksi. Auton rahtaus rapakon yli ~2000 USD + valtion rokotukset. Pitäisi selvittää mitä valtio ottaa, tuojia riittää esim. Lavion Teijo Heinolasta, Hämeenkorpi jne.
Hämeenkorpi kirjoitti OD:lla näin;
"Tässä jotain noin hintoja rahdista Losi - Suomi. Tähän päälle tulee täällä purku yms. kulut.
-Pienempi urheilumallin auto 1200-1300usd
-Normaali middsize jenkki 1300-1400usd
-suburban 1400-1600usd "
Mua kiehtoi nuo valmiiksi rakennetut foxit, autot ovat jenkkilässä edullisia ja useimmiten ladattu hiperf osilla. Vanhan ostaminen on aina riski, mutta mietinnän arvoinen. Esim. 7.000 USD:n autosta ottaisi itselleen moottorin ja vaihteiston. Jäljelle jäisi rullaava kori, jonka voisi pilkkoa osiin ja jos auto on vielä kasattu hiperf alustalla, niin suurelle osalle osia löytyy vissiin ottajia. Pientä vaivaa purku ja myynti vaatii, mutta voimalinja saattaisi tulla puoli tai jopa täysin ilmaiseksi. Auton rahtaus rapakon yli ~2000 USD + valtion rokotukset. Pitäisi selvittää mitä valtio ottaa, tuojia riittää esim. Lavion Teijo Heinolasta, Hämeenkorpi jne.
Hämeenkorpi kirjoitti OD:lla näin;
"Tässä jotain noin hintoja rahdista Losi - Suomi. Tähän päälle tulee täällä purku yms. kulut.
-Pienempi urheilumallin auto 1200-1300usd
-Normaali middsize jenkki 1300-1400usd
-suburban 1400-1600usd "
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3