mehumaija ja suuttimet

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
montego
Hiljaisempi
Viestit: 28
Liittynyt: 28 Loka 2004, 21:37
Paikkakunta: ylivieska

mehumaija ja suuttimet

Viesti Kirjoittaja montego »

:oops: ja moottori on sitten foodi 400 -76. täysin orggis,ajettu 52000 miles.olen aikeissa vaihtaa koneeseen imiksen,performer. kaasarin,hollikka 750cfm. mikä olis ykköspuolen oikea suutinkoko? olisko syytä muuttaa virranjakajalle keskipakosäätimen ennakkokäyriä. miten jakaja purkautuu,että pääsen tarkastelemaan keskipakosäädintä.KONE NAKUTTAA jonyt kiihdyttäessä. onkohan jakajaan saatavissa keskipako säätimen muutossarjoja :roll: ja auto on MONTEGO MX -76 kaasari holley 3310-6. Jos joku joka tietäs,ja kertos niin :lol:
montego mx
montego
Hiljaisempi
Viestit: 28
Liittynyt: 28 Loka 2004, 21:37
Paikkakunta: ylivieska

edelleen mehumaija ja suuttimet

Viesti Kirjoittaja montego »

:?en varmaankaan kysynyt tarpeeksi selvästi.en oletakaan että joku voisi kertoa tarkat suutinkoot 750cfm hollikkaan foordin 400cid koneessa,mutta olisko kellään noin arvoja,eli mistä mihin.onko kokemuksia.onko kenties täysin väärä kaasari? oli vain jäänyt hyllyyn. ja vaatiiko kone ehkä kovempia keskipako ennakon nousuja noinkin suuren kaasarin takia. vissiin löytys tietoja netistä,mutta kun tuo ameriikan englanti :oops: jos joku tietäis/viitsis kertoa. :shock:
montego mx
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Veikkaisin ensiöpuolelle 67 - 71 ja toisiopuolelle 73 - 77, kannattaa lähteä liikkeelle noilla isommilla ja pienentää niin kauan kunnes kone kilisee. Jos kone detonoi jo suuremmilakin suuttimilla on sytkä pielessä.
Aloita sytytyksen säädöllä ja sitten vasta siirry kaasariin.
Virran jakajiin on saatavissa erilaisia enakon säätöjousia kuin myös erilaisia säädettäviä vakuumiennakko kelloja.
Sytytysennakoista on ollut juttua tällä palstalla aiemminkin, lueskele sekin.
http://www.mustangclub.fi/board/viewtopic.php?t=484
Ehdotan perusennakoksi 8 - 12 astetta ja kokonaisennakko luokkaa 38 - 42 astetta, vakuumiennakon kannattaa säätää melko pieneksi jotta voisi vvältää detonaation.
Nämä on vain arvailuja koska en tunne konetta tarkemmin ja sen kokoonpanoa.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Vastaa Viestiin