Hyviä paikkoja verhoilla sisusta ?
Hyviä paikkoja verhoilla sisusta ?
Suunnitteilla olisi verhoilla vakio sisusta uudestaan, mutta tiedossa on vain www.ticabo.fi ja www.kxd.fi ONKO tiedossa muita hyviä verhoomoita ?
- stangrider
- Aina äänessä
Re: Hyviä paikkoja verhoilla sisusta ?
http://omakaupunki.hs.fi/haku/Autoverhoomo+uusimaa
Aika monessa lehdissä esitellyissä kulkineissa, on verhoilut tehty tuolla Tapiolan ..
ei liene halvin, mutta ei kai mikään ilmaista ole PirunKalliilla- seudulla..
Aika monessa lehdissä esitellyissä kulkineissa, on verhoilut tehty tuolla Tapiolan ..
ei liene halvin, mutta ei kai mikään ilmaista ole PirunKalliilla- seudulla..
Kiitoksia.. täytyypä käydä pyörähtämässä ja kysymässä tarjous. Yhdestä paikasta kysyin hintaa ja 2500e olisi hinta penkeille, oville ja ratille... omasta mielestä tosi suolanen hinta 

Riippuu toki matskusta.GTmusse kirjoitti:Kiitoksia.. täytyypä käydä pyörähtämässä ja kysymässä tarjous. Yhdestä paikasta kysyin hintaa ja 2500e olisi hinta penkeille, oville ja ratille... omasta mielestä tosi suolanen hinta
Foksiin teetin paikallisella taiturilla Annalan Tara kankaasta (Alcantara kopio) etu ja takajakkarat
sekä oviverhoilut osin niin olikohan reilu tuhannen euroopparuplaa kaikkinensa...
Eli puhelinluettelo SE PAPERINEN käsiin ja katsomaan paikalliset osaajat, en ihan heti ekana veisi noille kalliille yrityksille.
Teki mestari vielä perintökaluna saamallaan teollisuus Singerillä nuo kankahistukset mullen.
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!

-Homer65
- JarkkoP
- Addikti
- Auto: 67 Fastback 390GT
- Viesti:
teetin muutama vuos sit käyttö japsiin etu ja takapenkkien verhoiulun teuvalla, reunoille tuli nahkaa ja keskelle jotain alcantran jäljitelmä kangasta..hinta n 1000€
67 Fastback 390GT
- Tahavo
- Mega-addikti
- Auto: Ford Mustang HT 64½
Olisiko olohuoneen lattia hyvä paikka verhoilla penkit itse jos ostaisi valmiit päällyset? Paljonko suunilleen rahaa säästyisi jos verhoilisi itse ja onko kova homma laittaa itse päällyset?
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Missäpäin maailmaa geeteemusse penkit haluaisi verhoilla? Satakunnassa on hyvä verhoilija, joka ei ole riistohintainen.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Ei mikään järjetön homma tehdä itsekkään, tarvit ne pihdit, millä puristella hog ringsit, ja tietysti niitä ringsejä. Onnistuu kyllä enskertalaiseltakin, kun vähän pohtii mitä tekee.Tahavo kirjoitti:Olisiko olohuoneen lattia hyvä paikka verhoilla penkit itse jos ostaisi valmiit päällyset? Paljonko suunilleen rahaa säästyisi jos verhoilisi itse ja onko kova homma laittaa itse päällyset?
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
- Late
- Aina äänessä
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Olohuoneen lattia on oikein toimiva paikka penkkien verhoilulle, siinähän on mukavan lämmintä ja jääkaappi ja telkkari yleensä sopivan lähelläTahavo kirjoitti:Olisiko olohuoneen lattia hyvä paikka verhoilla penkit itse jos ostaisi valmiit päällyset? Paljonko suunilleen rahaa säästyisi jos verhoilisi itse ja onko kova homma laittaa itse päällyset?

Rahan säästöstä en tarkkaan osaa sanoa, mutta varmasti tuossa hommassa verhoilijaltakin muutamia tunteja vierähtää ja äkkiä joku satanen laskua.
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
- stangrider
- Aina äänessä
Uuskoriseen Mustangiin löytyy monenlaista asennusvinkkiä tästä sarjasta.
Ihan asiallisesti tehty, tosin mainosta aina välissä.
Nahkaverhoilun asennusta...
Ihan asiallisesti tehty, tosin mainosta aina välissä.
Nahkaverhoilun asennusta...
Näinkin voi käydä.
Vein toukokuussa 2010 Mustangin penkit Oulussa Kauppurienkadulla sijaitsevaan verhoomo Kittilään, joka lupasi viikossa laittaa niihin uudet "nahkat" jotka olin hommannut valmiiksi. Verhoilun hinnasta en tinkinyt vaikka tuntui vähän suolaiselta, mutta ajattelin, että varmaan ammattimiehelle joutuu maksamaan vähän reilummin.
Soittelin ja kävin paikanpäällä muutamia kertoja, mutta homma ei oikein edennyt. Syyskuussa kävin viimeksi ja silloin oli jotain purettu ja nyt 5.4 2011 eli vuosi myöhemmin kävin hakemassa ne pois sieltä kokonaan, koska tarkoitus olisi saada auto kesäksi liikenteeseen.Nyt ne oli purettu täysin osiksi ja niissä oli melkoinen pöly jo päällä ja osat oli levitelty ympäri lattioita ja pöydän nurkkia, joten en voi enää varmuudella sanoa onko enää edes kaikki osat tallessa.
Löytyyköhän Oulun lähistöltö semmoista verhoilijaa joka rupeaisi kasaamaan jo puretut penkit ja saisi varmuudella ne valmiiksi kesään mennessä? Eli kyseessä on 60-luvun mustangi.
Ensimmäistä täyttä ajokesää odotellessa...
edit.Löyty innokkaampi verhoilija.
Vein toukokuussa 2010 Mustangin penkit Oulussa Kauppurienkadulla sijaitsevaan verhoomo Kittilään, joka lupasi viikossa laittaa niihin uudet "nahkat" jotka olin hommannut valmiiksi. Verhoilun hinnasta en tinkinyt vaikka tuntui vähän suolaiselta, mutta ajattelin, että varmaan ammattimiehelle joutuu maksamaan vähän reilummin.
Soittelin ja kävin paikanpäällä muutamia kertoja, mutta homma ei oikein edennyt. Syyskuussa kävin viimeksi ja silloin oli jotain purettu ja nyt 5.4 2011 eli vuosi myöhemmin kävin hakemassa ne pois sieltä kokonaan, koska tarkoitus olisi saada auto kesäksi liikenteeseen.Nyt ne oli purettu täysin osiksi ja niissä oli melkoinen pöly jo päällä ja osat oli levitelty ympäri lattioita ja pöydän nurkkia, joten en voi enää varmuudella sanoa onko enää edes kaikki osat tallessa.
Löytyyköhän Oulun lähistöltö semmoista verhoilijaa joka rupeaisi kasaamaan jo puretut penkit ja saisi varmuudella ne valmiiksi kesään mennessä? Eli kyseessä on 60-luvun mustangi.
Ensimmäistä täyttä ajokesää odotellessa...
edit.Löyty innokkaampi verhoilija.