Syylärin koko?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Syylärin koko?

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Nyt kun vanha visko on heitetty hyllylle ja sähköisen hankinta on käynnissä, aloin katteleen syyläriä mikä näyttää kovin pieneltä. Kaksi rivinen ja 420*440mm. Minkä kokoinen teillä on, lämpöongelmattomissa, käytössä? Rokilla ei vissiinkään kovin pieni. Minkäs koknen se pitäisi olla? Kiitos taas aktiivisille vastaajille etukäteen. 8)
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

http://www.rondavisradiators.com
Minulla on ollut muutaman vuoden käytössä Ron Davisin racing syylari. Mitoitus tehtiin niin että mitattiin 65:n keulan runkoaisojen väli 26" ja maksimi korkeus 19" ja paksuus 3" sitten tilattiin näiden mittojen mukainen syylari. Ei ole ollut lämöongelmia kovassakaan ajossa.
Onhan tosin muitakin hyviä ellei parempiakin syylareiden valmistajia. Mutta tässä yksi vaihtoehto.
Viimeksi muokannut Mexico65, 17 Joulu 2004, 08:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

http://www.allstarperformance.com/product.htm?prod=312

Oon samoilla linjoilla Jyrin kans, että alumiinisyylaria keulalle. Mulla on vastaava kuin toi Allstarin kenno ja hyvin on pitäny lämmöt kurissa. Jos en väärin muista niin olisi 27" leveä ja sen 19" korkea. Mahtuu just '67:n aisojen väliin. Se on tarkotettu alunperin fox-koppaseen ja tarkotus on hommata '81:een samanlainen. Tohon syylariin istuu 16" sähköflekti kuin nenä päähän.

Racers place myy tota Allstarin kennoa hintaan 234€. http://www.racersplace.fi/allstar_tarj.php
JaniC
Mega-addikti
Viestit: 733
Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V

Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JaniC »

Mulla oli edellisessä Mussessa (81' Ghia) US-Partsista ostama 3-rivinen ISO syylari, mutta mustana! :( ...Sai tilaamalla. Ei kyllä lämpöongelmia ilmennyt. Oli muuten aika kallis!...muistaakseni kerhoalennuksella vähän vajaa 400e :evil:

Jani
95' GTS
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

musse67 kirjoitti:http://www.allstarperformance.com/product.htm?prod=312

Oon samoilla linjoilla Jyrin kans, että alumiinisyylaria keulalle. Mulla on vastaava kuin toi Allstarin kenno ja hyvin on pitäny lämmöt kurissa. Jos en väärin muista niin olisi 27" leveä ja sen 19" korkea. Mahtuu just '67:n aisojen väliin. Se on tarkotettu alunperin fox-koppaseen ja tarkotus on hommata '81:een samanlainen. Tohon syylariin istuu 16" sähköflekti kuin nenä päähän.

Racers place myy tota Allstarin kennoa hintaan 234€. http://www.racersplace.fi/allstar_tarj.php
Niitä olen itsekin katsellut.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Mites se on tommosen sylärin asennus? Pitääkö akku siirtää takakonttiin? riittääkö isompi pelkästään vai ptäiskö eupellin reikää kasvattaa?
Mites kiinnitys, olisko kummallakaan photoa.? Ei ole vieläkään metallimiehen vikaa, ettei tulis pahasti kämmättyä. :oops: :oops: kitOOOOs..
Meinas unohtua, kun mulla on toi automaatti. Mites toi laatikkoölyn jäähdytys? Jäähtyykö liikaa erillisellä pikkukennolla se ois valmiina, nykyään kierrätän molempien kautta.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Akun kanssa tosiaa tulee ongelmia. Eipä tullu heti mieleen, kun oma akku on takakontissa. Laitoin pari kuvaa ponikorjaamolle, jos niistä saisit ideaa kiinnitykselle. Yläreunasta laitoin syylarikehikon läpi kiinni, alas samalla systeemillä, paitsi että hitsasin mutterit palkkiin.

http://www.ponikorjaamo.com/ja67/syylari/DSC00013.JPG
http://www.ponikorjaamo.com/ja67/syylari/DSC00016.JPG
http://www.ponikorjaamo.com/ja67/syylari/DSC00019.JPG

Omasta 67:sta isonsin syylarin reikää. toivottavasti erottaa tosta tummasta kuvasta. Pelkkä erillinen kenno laatikolle ei jäähdytä liikaa.
Avatar
MONTTU
Addikti
Viestit: 275
Liittynyt: 04 Kesä 2004, 23:52
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja MONTTU »

Kinanen tekee kuulemma syyläretä mittojen mukaan. Ei ole toki alumiinia. Onko kellään kokemuksia?
1966 HT 347 Stroker
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Syyläri

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Juu mulla on tein itte, kevyt kuormurin dieselkoneen kennosta, on riittävän levee ja korkee. Eikä ole kuin 2 rivinen ja lämpö ongelmia ei ole, 2 flektiä vierekkäin. Eikä nämä hommat ole vaikeita tehdä, kun ei ole peukalo keskellä kämmentä, ja järki pelaa säästää suuria summia rahaa. Akku taka paksiin biltemasta sille oma muovinen akku laatikko, ja hyvin kiinni.
Viimeksi muokannut ROKI, 18 Joulu 2004, 01:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Jaa että niin

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Tuota noin ei sitä aukkoa välttämättä tarvitse suurentaa, mulla on alk peräinen tuossa mustissa, siirtää kennoa 3-4cm koneeseen päin se riittää. Totesin sen omassani saa riittävästi ilmaa sieltä välistä, tuli testattua vesteroosin reissulla 99 hurreissa. Oli yli 30c astetta lämmintä siellä ajeltiin letkassa, ja joka toine tai kolmas keitti, mulla ei ollut muuta vaivaa kuin perän ujellus.
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Kiitos vaan vinkeistä ja kuvista. Sen verran asian tiimoilta, että miten paksua kaapelia laitoitte virransyöttöön? Entäs päävirtakytkin. :shock:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Vieras

Päävirta kaapeli

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Laita 50 neliön hitsaus koneen kaapelia on hieno säikeista ja paksu eriste, omaani laitoin tuollasesta. Juottamalla liittimet päihin päävirta kytkin akun luo maatto kaapelin, väliin ja mulla on sille kaapelille hyvä reititys jos kiinnostaa.
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Kaapeli

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Minä olin tuo vieras saakuta jäi tuo rekisteröinti :oops:
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Roki, laitin YV.n.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Homer65 paluu postia tulossa.
Vastaa Viestiin