Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Tämä erään ex-mustangistin kuvatus? Nyt peräänkuulutan ao. persoonan mahdollisesti jäljellä olevia moraalin rippeitä, etti nyt vaikk avo-foxin kuva, tai minä etsin jollet kerkiä...
Niinpä, parhaita kavereita suorastaan...
Econoa on kaupattu, mutta on kuulemma liian kalliita, toki alkuperäinen aito oikea aina on arvokkaampi, kuin halpa kopio..
Vee8 kirjoitti:No tottaki kelpaa, onhan sekin Ameriikan Voortti, meinaan etelä-ameriikan... Vaikka paljon Maksa-laatikolta näyttääkin
No huh huh.
Moista pärekoria en huolis edes ilmaseksi.Sorry vaan kaikki EconoVanin omistajat.
Onhan Chevy Van sentään pakettiauto tuon EconoVanin rinnalla.
Vee8 kirjoitti:Saisthan Chevystä tallin Econovanille, ei tarvis talvella raapata..
Hyvä,ymmärsit pointin.
En muuten aio raapata ens talvenakaan Chevyä.
Mulla on sisätilalämppäri tai itse asiassa kaks.
Voin antaa sullekin varmuuden vuoksi lämppärin jos Eberistä sattuu löpö loppuun.
Kun katselin tota Jukan sepelikuormainta viimeksi, niin ei tässä taida olla mitään hätää. Näytti olevan niin ruosteessa, että taitaa olla viimeinen kesä....
Varaosien Yli-jumala kirjoitti:Kun katselin tota Jukan sepelikuormainta viimeksi, niin ei tässä taida olla mitään hätää. Näytti olevan niin ruosteessa, että taitaa olla viimeinen kesä....
Pah.
Pientä kevään ensikukkaa ja pintaruostetta.
Haluan vielä huomauttaa että tuo ei ole Chevy Vaneissa vika vaan ominaisuus.