Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Nätti? Vai tarkoititko sisäistä kauneutta?
Minusta tuossa ei ole ulospäin mitään nättiä. Ikävimmät on nuo isot ja ohuet pyörät, mitkä ei käy mitenkään näihin vanhoihin.
No tää on taas tätä, jotku tykkää toiset ei. Mä oon kanssa wanhanliitonmiehiä, eli en tykkää isovanne, enkä ylilasketusta alustatuuninkimuodista Noihan on sentään vielä helppo korjata jälkikäteen.
yritä nyt pikkulohkomiehiä miellyttää... Eimikään kelpaa. Voishan sinne vaihtaa metriä pitkät jouset, modifioida tukivarsia, ranchon iskarit ja bfg all terrainit alle niin sitte olis hyvä. Tänään tuli hauskin sitroletin kääpiölohko mitä ikinä! Myllyn ostoskeskuksessa oli c-kopan mersu jossa em. Kervoletin sb. Joku driftinki auto, eli apinoille jotka eivät osaa oikaista autoa sladista.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Fastback kirjoitti:...eli apinoille jotka eivät osaa oikaista autoa sladista.
Kaiken kaikkiaan lapsellista moottoriurheilua, kaikkihan tuota nyt osaa !
Toista se on tosi miesten touhu jossa ängetään valtamerialuksen moottori hetekaan ja ajetaan "motorsporttia" kääntymättä mihinkään.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
mä odotinkin et jxa kommentoi heittooni. Se mersu oli kyl piristävin poikkeus niistä pyöräkulmavammaisista drifting vehkeistä. Hetekka on kyllä oiva määritelmä amerikan taunukseselle!!!
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Heh, olinkin haistavinani pientä henkilökohtaista provosointia rivien välissä...
Kyllähän noita mesejä löytyy jo useita luisu puolelta, mutta tässä ehdoton suosikki V8 voimasta poikittain ajo puolelta !!
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
JXA-26 kirjoitti:Heh, olinkin haistavinani pientä henkilökohtaista provosointia rivien välissä...
Kyllähän noita mesejä löytyy jo useita luisu puolelta, mutta tässä ehdoton suosikki V8 voimasta poikittain ajo puolelta !!
Huonot rengaat näytti olevan, ku niin savutti
Alkuperäseen aiheeseen: Hiukan pienemmät vanteet, paksummilla kummeilla, olis aíka maukas. Korkeus on kyllä kohdillaan.
ei nuo "huumevanteet" paljoa nappaa.
miten asia liittyy kylkiedellä ajamiseen ?
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Fastback kirjoitti:Jos katsoo sivistäviä dokumenttielokuvia japanin automaailmasta (fast&furious) niin kyllä määkin laittaisin nissanin suaran kuutosen tuamaan voimaa