virranjakajan siirtäminen

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
zeizei
Aktiivi
Viestit: 73
Liittynyt: 19 Maalis 2007, 15:22
Auto: 1966 k-code Fastback

virranjakajan siirtäminen

Viesti Kirjoittaja zeizei »

Onnistuuko sellainen että merkkaa pyörijän paikan viranjakaan ja tämän jälkeen nostaa virranjakajan pois ja siirtää eri paikkaan niin että pyörijä pysyy koko aika samassa kohdassa.Kannattaako edes lähtee koittaa?Pitäis tulpan johdat saada nätisti kun nyt 8 pytyn johto aikas piukas..eli meneekös virranjakajan päässä oleva ratas missä asennossa vain paikalle vai yhdessä ja ainoassa
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2632
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Re: virranjakajan siirtäminen

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

zeizei kirjoitti:Onnistuuko sellainen että merkkaa pyörijän paikan viranjakaan ja tämän jälkeen nostaa virranjakajan pois ja siirtää eri paikkaan niin että pyörijä pysyy koko aika samassa kohdassa.Kannattaako edes lähtee koittaa?Pitäis tulpan johdat saada nätisti kun nyt 8 pytyn johto aikas piukas..eli meneekös virranjakajan päässä oleva ratas missä asennossa vain paikalle vai yhdessä ja ainoassa
Menee kaikilla hammaskosketuksilla. Itse laitan yleensä ensin jakajan ja sitten alan ihmettelemään sytkäjärjestystä. En ole jaksanut merkkailla.
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS, BMW 730 -95 3L V8 DOCH, Scorppi -97, 2.3(Kuusakoskelle :( )
Vastaa Viestiin