Mielenkiintonen crash test
Valvoja: Ville K
- JVU/65-HT
- Addikti
- Viestit: 387
- Liittynyt: 22 Heinä 2004, 07:27
- Auto: 79 Lincoln Mark V Bill Blass,
2010 SHO Taurus
Emännän 65-HT, "Skoude" 97- Coupe - Paikkakunta: Pupuputka /Tuusula
Mielenkiintonen crash test
-Jarkki-
79 Lincoln Mark V Bill Blass
2010 SHO Taurus
Emännän 65-HT
"Skoude" 97 COUPE
79 Lincoln Mark V Bill Blass
2010 SHO Taurus
Emännän 65-HT
"Skoude" 97 COUPE

- helldorado
- Hiljaisempi
- Viestit: 23
- Liittynyt: 11 Loka 2006, 21:52
- Auto: Ford Mustang 64 1\2, 2d HT 170cid
- Paikkakunta: Karttula
Re: Mielenkiintonen crash test
Paljon lie vauhtia? Tuulilasi ja umpio oli suunnilleen ainoat osat jotka -59 chevystä irtos ku taas uudempi meni aika silpuks!
Aika ahdasta tossa vanhuksen sisällä... 


Re: Mielenkiintonen crash test
Kyllä tuosta vanhasta lotjasta meni nokka kasaan etupenkkiin asti, tuosta uutesta pelistä ei edes kojelauta tullut silmille, tuosta lotjasta tuli kaikki syliin mitä vaan voi. kyllähän tuo cevy on turvaton kotsa näihin uusiin verattuna. Itsekantava kori on suunniteltu ottamaan törmäysvoimat hallitusti vastaan, jota ei nuo vanvat kykene, koko ei aina merkkaa sitä etä on turvallinen. Nimittäin Cevan keula on vain tyhjää peltiä,sisä lokari ja ulkolokari on niputettu muutamalla pultilla koriin ja eturunkoon , oikeastaan siinä ei ole muuta kuin pitkittäisrunkoaisat jotka ottavat törmäyksen vastaan, ja noissa ne on jo umpi ruosteessa. Tuo testihän ei ollut mitenkään oikea oppisesti tehty.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Mielenkiintonen crash test
Näinhän se meni!ROKI kirjoitti:Kyllä tuosta vanhasta lotjasta meni nokka kasaan etupenkkiin asti, tuosta uutesta pelistä ei edes kojelauta tullut silmille, tuosta lotjasta tuli kaikki syliin mitä vaan voi. kyllähän tuo cevy on turvaton kotsa näihin uusiin verattuna. Itsekantava kori on suunniteltu ottamaan törmäysvoimat hallitusti vastaan, jota ei nuo vanvat kykene, koko ei aina merkkaa sitä etä on turvallinen. Nimittäin Cevan keula on vain tyhjää peltiä,sisä lokari ja ulkolokari on niputettu muutamalla pultilla koriin ja eturunkoon , oikeastaan siinä ei ole muuta kuin pitkittäisrunkoaisat jotka ottavat törmäyksen vastaan, ja noissa ne on jo umpi ruosteessa. Tuo testihän ei ollut mitenkään oikea oppisesti tehty.


Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- stangrider
- Aina äänessä
- Viestit: 1341
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 08:31
- Paikkakunta: sAVO
Re: Mielenkiintonen crash test
Onhan näitä netti pullollaan, mutta tuon muistan nähneeni tv:stä.
Volvo 940 farkku vs. REnault Modus.
Tuossa 5:00 jälkeen tapahtuu..
Re: Mielenkiintonen crash test
Tuosta Volvosta puuttuu moottori. Varmasti silläkin joku vaikutus on, nimittäin keula kevenee ihan kivasti.
Tenho Ruohoranta, Hämeenkoski
- Drummer
- Mega-addikti
- Viestit: 632
- Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
- Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
- Paikkakunta: Ristiina
Re: Mielenkiintonen crash test
Eipä puutukkaan, 6:50 ajassa kone on aika edustavasti ruudussaTekno kirjoitti:Tuosta Volvosta puuttuu moottori. Varmasti silläkin joku vaikutus on, nimittäin keula kevenee ihan kivasti.

-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
Re: Mielenkiintonen crash test
Hmm. Taidat olla oikeassa.Drummer kirjoitti:Eipä puutukkaan, 6:50 ajassa kone on aika edustavasti ruudussaTekno kirjoitti:Tuosta Volvosta puuttuu moottori. Varmasti silläkin joku vaikutus on, nimittäin keula kevenee ihan kivasti.
Tenho Ruohoranta, Hämeenkoski
Re: Mielenkiintonen crash test
Realistisempi kolari.
- Weld
- Hiljaisempi
- Viestit: 7
- Liittynyt: 07 Syys 2009, 23:26
- Auto: Mustang HT -68 rrojekti
- Paikkakunta: Kuhmo
Re: Mielenkiintonen crash test
saatto männä katosta pelti melko ohkaseksi
