Tietääkö kukaan hyvää nettikauppaa euroopasta josta saisi tilattua 2007 Mustangiin varaosia?
Olisi myös tarvetta rakennekuville esimerkiksi kuskin ovesta.
Pitäisi korjata kuskin oven kahva. Se jää koholleen, joten siellä on varmaan joku palautusjousi hajonnut.
Kiitos vastauksista.
Mustang varaosat
-
- Hiljaisempi
Re: Mustang varaosat
Terve !
Itse ainakin tilaan suoraan USA:sta, hinnat ovat kohtuullisemmat ja osia löytyy ja toimitukset nopeita.
Sisä- vai ulkokahva ? Mulla löytyy pari sisäkahvaa jousineen, vaikka tuskin jousessa
voi olla vikaa.
Tossa hyvä linkki sisäpanelin purkuun, vaikka aiheena ikkunan säätö.
http://www.allfordmustangs.com/forums/a ... stment.pdf
Itse ainakin tilaan suoraan USA:sta, hinnat ovat kohtuullisemmat ja osia löytyy ja toimitukset nopeita.
Sisä- vai ulkokahva ? Mulla löytyy pari sisäkahvaa jousineen, vaikka tuskin jousessa
voi olla vikaa.
Tossa hyvä linkki sisäpanelin purkuun, vaikka aiheena ikkunan säätö.
http://www.allfordmustangs.com/forums/a ... stment.pdf
-
- Hiljaisempi
Re: Mustang varaosat
Ulkopuolen kahva jää koholleen.
Aika selkeät ohjeet verhoilun purkuun. Yritin jo aikaisemmin purkaa, mutta kaikkia torxeja en löytänyt. Pitää varmaan viikonloppuna yrittää näillä ohjeilla jos pääsisi kahvaan käsiksi.
Kiitos linkistä.
Amerikassa ollessani tilasin lamppuihin kirkkaat linssit, mutta siitäkään liikkestä josta tilasin ei toimituksia lähetetä usan ja kanadan ulkopuolelle. En ole onnistunut löytämään uutta toimittajaa. Ei kyl ole ollut vielä tarvettakaan.
Aika selkeät ohjeet verhoilun purkuun. Yritin jo aikaisemmin purkaa, mutta kaikkia torxeja en löytänyt. Pitää varmaan viikonloppuna yrittää näillä ohjeilla jos pääsisi kahvaan käsiksi.
Kiitos linkistä.
Amerikassa ollessani tilasin lamppuihin kirkkaat linssit, mutta siitäkään liikkestä josta tilasin ei toimituksia lähetetä usan ja kanadan ulkopuolelle. En ole onnistunut löytämään uutta toimittajaa. Ei kyl ole ollut vielä tarvettakaan.