67 early vs late ohjauspylväs

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
Avatar
302TT
Mega-addikti
Viestit: 553
Liittynyt: 26 Tammi 2007, 14:36
Paikkakunta: Kuopio

67 early vs late ohjauspylväs

Viesti Kirjoittaja 302TT »

Mistäs -67:ssa tunnistaa early ja late ohjauspylvään/rattiakselin? Kyseessä ei-tilttiratti.

Oliko niin, että myöhäisemmässä mallissa on rättivel ja earlyssa ei?
Mach1 -71
Avatar
munmummu69
Addikti
Viestit: 362
Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 67 early vs late ohjauspylväs

Viesti Kirjoittaja munmummu69 »

Ton stanggerin sivun mukaan arvelet oikein:
March 1964 to early 1967 used 41 7/8" long Input Shaft
Later 1967 to August 1970 used 6 3/16" long Input Shaft

March 1964 to 5/1/67 1967 used 1.000" diameter Sector Shaft
5/1/67 1967 to August 1970 used 1.125" diameter Sector Shaft
Tuolla ei kyllä missään sanota onko toi sektoriakseli vaihtunut samaan aikaan kuin ruuviakseli. Eli onko toi early 67 nyt sitten sama asia kuin ennen 1.5.1967, ehkä? Enivei early 67 on kuitenkin keihäällä.
Mustang -69 SR
Vastaa Viestiin