Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Eli näyttäisi siltä, että auto on tuupattu vähän kuskin puolen alatukivarteen. Epäily heräsi kun pitäisi alkaa laittaa raidetankoa kiinni ja näyttää, että tukivarren sisäpään kiinnike on sisempänä kuin pelkääjän puolella. JA tänään kun otin alatukivarret ja reaktiotangot pois ja aloin vaihtaa puslia uretaanisiin, niin apukuskin puolelle meni pienempi pusla kauluksen jäädessä eteen päin ja kuskin puolelleppa joutuu laittamaan ison puslan ja kaulus taakse päin! Eli olisko kuskin puolella isolohkon alatukivarsi, joka on lainattu aapparin puolelta? Ja kysymys on et onko tuosta haittaa vai antaako mennä tuollain? Saattaahan olla et se pienempi pusla antaa enemmän periksi ja näin vaikuttaa ohjaukseen.
Raidetangon kanssa täytyy mittailla et asettuko kunnolla vai joutuuko laittaa shimmejä. Tai voi olla että joutuu oikaisemaan kiinnikkeen suoraan. Muutenhan se vääntää kalliin raidetangon mutkalle ja paskaks!
Eteen on tulossa ohjaus, jousitus ja jarrut uusiksi (rummut 1mäntä levyiksi).Taakse jouset ja uudet jarrusylinterit. Ja teräspunosletkut. Niin nyt voisi laittaa kaikki kerralla kuntoon. Arning muutos myös harkinnassa.
Kahta en vaihda,-69 Mussea ja ...
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20