Joo se maa on just noin, ja voi perkjärven asema että äimäilin kun ei moottori inahtanukkaan kun kytkin ja koekilin... Olipa sitten maalia sen verran siinäkin kohtaa moottorissakin että jäi maa saamatta
Mun mielestä se neljäs karva on just se mikä käskee kotiin, ei sillä oikein muutakaan virkaa olettais olevan.
Jaa tarvike katkaisija vielä?!? Pois se minusta, on muuten ihan vuodelta '72 FoMoCo:n oma näihin kikkareisiin alunperinkin asenneltu verme

Ja sen huomaa, tihkuasennossa päättelee välillä aika tehokkaasti itse tarviiko pyyhkiä kahden sekunnin vai varttitunnin välein

Ei tullu mitään ylimääräisiä releitä väliin, paitsi tietysti tässä tapauksessa se tihkun governor mutta muuten suoraan katkaisijalta toimivat nämä.
Hitot sie mittään pyyhkijöitä konsoliin laita, mie pistän viikolla sulle katkaisijan matkahuoltoon, maksa rahdit niin se on sun. Siis tietenkin tapauksessa siinä että sen liittimineen löydän

Passaako?
EDIT sen verran, että eihän mulla tietenkään sitä liitintä enää joutavana loju, sehän on sen governorin persiissä kiinni, governor nääs olee vain välissä

Mut jos sulla on vanhat piuhat tallella niin niissä on, tai pitäis olla se liitin kiinni, joten...