Muutos kuusikosta V8:iin

Yleistä keskustelua liittyen itse keskustelupalstaan. Kerro, jos jokin ei toimi tai pitäisi olla toisin, tai pyydä neuvoja.

Valvoja: Ville K

Avatar
302TT
Mega-addikti
Viestit: 553
Liittynyt: 26 Tammi 2007, 14:36
Paikkakunta: Kuopio

Re: Muutos kuusikosta V8:iin

Viesti Kirjoittaja 302TT »

munmummu69 kirjoitti:
Kesämies! kirjoitti:Jos jenkkilästä tilailee -65 mussea, johon tehty muutos V6->V8 niin ilmeisesti ei pitäisi olla ongelmaa tullin tai katsastus sedän toimesta? Muita muutoksia ei ole autoon kummemmin tehty.
Ei ole ongelmia.
:?: :?: :?: Tuota, meneeköhän ihan noin helposti...? Noissa jenkkilän rekisteriotteissahan ei ole merkattu millään lailla tekniikkamuutoksia. Entäs kun paukauttaa kolarin ja joku sattuukin huomaamaan, ettei pirssin alusta vastaa kiinni olevaa tekniikkaa?

Minä ainakin vaihdan kiltisti tuohon -67:aan V8:n alustan palikat. Auto on siis alunperin I6:lla ja amerikan joe kammennut 289:n pellin alle.
Mach1 -71
Avatar
munmummu69
Addikti
Viestit: 362
Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Muutos kuusikosta V8:iin

Viesti Kirjoittaja munmummu69 »

302TT kirjoitti:
munmummu69 kirjoitti:
Kesämies! kirjoitti:Jos jenkkilästä tilailee -65 mussea, johon tehty muutos V6->V8 niin ilmeisesti ei pitäisi olla ongelmaa tullin tai katsastus sedän toimesta? Muita muutoksia ei ole autoon kummemmin tehty.
Ei ole ongelmia.
:?: :?: :?: Tuota, meneeköhän ihan noin helposti...? Noissa jenkkilän rekisteriotteissahan ei ole merkattu millään lailla tekniikkamuutoksia. Entäs kun paukauttaa kolarin ja joku sattuukin huomaamaan, ettei pirssin alusta vastaa kiinni olevaa tekniikkaa?

Minä ainakin vaihdan kiltisti tuohon -67:aan V8:n alustan palikat. Auto on siis alunperin I6:lla ja amerikan joe kammennut 289:n pellin alle.
munmummu69 kirjoitti:Ei ole ongelmia. Eri asia on, maksaako vaivaa tilata amerikasta, kun siellä niitä alkuperäiskasejakin piisaa. Kutosessa kun vähän jokainen tekniikan palanen on erilainen ja amerikan Joen ahkeruuden tuntien, jossain kohtaa on oikastu takuulla.
Tarkoittaa, ettei tullissa tule ongelmia eikä varmasti leimallakaan. Loppuosa tarkoittaa juuri sitä, että haluaako Joen sekasikiön kanssa kokeilla onneaan.
Mustang -69 SR
Avatar
Kesämies!
Addikti
Viestit: 161
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 21:35
Auto: Ford Mustang 1965 conv.
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Re: Muutos kuusikosta V8:iin

Viesti Kirjoittaja Kesämies! »

Ok..pitää ehkä kiertää kauempaa. Kiitokset!
Avatar
Kesämies!
Addikti
Viestit: 161
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 21:35
Auto: Ford Mustang 1965 conv.
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Re: Muutos kuusikosta V8:iin

Viesti Kirjoittaja Kesämies! »

Tietysti viisipulttiset oli siinä kun akselit oli vaihdettu koneen vaihdon myötä. :) Olenpa kuiteski nyt tilaillut jo -65 avomussen kalifoornian ihmenmaasta, joten sitä odotellessa. :roll-roll:
Avatar
munmummu69
Addikti
Viestit: 362
Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Muutos kuusikosta V8:iin

Viesti Kirjoittaja munmummu69 »

Kesämies! kirjoitti:Olenpa kuiteski nyt tilaillut jo -65 avomussen kalifoornian ihmenmaasta, joten sitä odotellessa. :roll-roll:
Onnittelut perheenlisäyksen johdosta! Auton odottelu rapakon takaa on yksi niitä harvoja hetkiä aikuisen miehen elämässä, joka muistuttaa lapsuuden jouluista. 8)
Mustang -69 SR
Avatar
Kesämies!
Addikti
Viestit: 161
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 21:35
Auto: Ford Mustang 1965 conv.
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Re: Muutos kuusikosta V8:iin

Viesti Kirjoittaja Kesämies! »

:mrgreen: Niinpä!
Vastaa Viestiin