Peten kanssa aika samoilla linjoilla.
Plus sitten pari lisäystä omien kokemusten perusteella.
96PurpleStang1 kirjoitti:Kyllä se on tällä budetilla tyytyminen johonkin lievään projektikuntoiseen malliin.tuleeko se sitten valmistuttuaan yhtä kalliiksi kuin nämä linkeissä olevat autot.
Ei pidä paikkaansa. Tulee VARMASTI kalliimmaksi 20-50 % ellei enemmän. Jos et itse pysty tekemään, niin tuohon sitten lisäksi vieraan työn osuus ja kustannus on L A P A S E S T A.
96PurpleStang1 kirjoitti:Kertokaas joku vielä jos tuollainen on 6-koneinen, meneekö kasi suoraan palkin päälle vai tarviiko vaihtaa?
Kardaani ja peräkin taitaa olla eri kaliiberia kuten uudemmissakin?Ja mistä sen vin-kooderin näihin löytäisi?
Tämä on 99% mututieto, että palkissa ei ole mitään eroa. Ainakin sb-bb versiossa se on sama, joten miksi ei kutvosessa Kutosessa taitaa olla pyörännavatkin suoraan 5-pulttiset? Vähintään 351c auto kannattaa ostaa, ostat tommotten kutvos mallin ja alat tuunaan machia tms. siitä ja vaihdat koneeksi 351w/351c/FE/429 /460 niin joudut vaihtamaan eteen levyt, vakaajaa jne. Se on vaan hyvä vaihtoehto kun maahantuotaessa konehuoneessa majailee vähintäänkin Foordsonin V8.
Vaikka kuinka kirpaisee, niin osta paras mihin sulla on varaa, tämä on neuvo mitä en itsekään noudattunut ja 5v hurahti remontissa ja rahaa paloi A4 Audin verran - uuden sellaisen, jossa ei ole laskettu oman työn osuutta, siitä saisi pinota toisen A4:n verran pöytään. Osta niin valmis mihin on varaa, se on kuin rahaa laittaisi pankkiin
Katsos Ruotsin tarjontaa. Kruunu on edullinen ja säästyy parin tontun rahditus valtameren ylitse, eikä tarvitse pelätä sydän syrjällään että hukkuuko kontti vai miten käy. Traileri perään ja ruotsiin.
Tämä on helmi on Globenin vieressä 32.000 Euron hintaan. Aito Cobra Jet J-koodi, pellin alla puhisee Ford Racingin 521 cid ja C6. Mä olisin jo ostanut tuon, jos nyt etsisin vastaavaa Machia mikä minulla jo on. Ajokuntoista J-koodia et saa jenkeistäkään tuolla hintaa tai on aika nihkeää + että tämä on isolla padalla alukansilla. Entisöintyjä 429 Cobra Jet motteja löytyy 3500-4000 usd haarukkaan jos haluaa joskus mr-kilpiin. Tai sitten vaihtaa vain rauta Cobra Jet kannet, CJ imusarja ja asiaankuuluva snorkkeli ja ajaa mr-leimalle.
http://www.blocket.se/stockholm/Ford_Mu ... ?ca=13&w=3
tai 35000e orggis T5 vientimallin CJ Mach 1 (myös edellisen lisäksi Globenin kupeessa)
http://www.blocket.se/stockholm/Ford_Mu ... ?ca=12&w=3
24500 Euroa, 351c.
http://www.blocket.se/halland/Ford_Must ... ?ca=13&w=3
22000e, 351c
http://www.blocket.se/vasterbotten/Must ... ?ca=13&w=3
21000e 351c ja VETOKOUKKU, niin voi liittyä karvanaamareihin ja mennä leirintäalueelle vaunun kanssa.
http://www.blocket.se/stockholm/Ford_Mu ... ?ca=13&w=3
tai sitten edullisesti
21000e '70 mach 351c+C6
http://www.blocket.se/stockholm/Ford_Mu ... ?ca=12&w=3
tommottia nyt alkuunsa.
http://www.Blocket.se ja sitten
http://www.nitroz.se ovat kohtuullisia sivuja. On niitä joitain muitakin, mutta noilta minä pengon eniten.