Ne ovat Autolite 2100-2150 kaasareita. Koko on merkitty "1.08" tms kohokammion vasempaan kylkeen. Mitä isompi numero, sitä enemmän virtaa.
Miten olisi joku tuollainen ja sen päälle 4V-kaasari, jos olet kaasaria hankkimassa?
http://www.holley.com/TechDocs/Instruct ... s/8010.pdf
Kevyempi ja saisit 4V-kaasarin, joka olisi tod.näk. varovaisella polkijalla taloudellisempi kuin 2V. Lainaus:
"I chose to use a Holley model 80457S on my high-performance 400. It has fair throttle response, gets better gas mileage than the factory 2V carb, and doesn't have any hesitation in it at all. Because my engine has been modified, I did have to make a few tuning changes to the carb to get it to work properly on my engine. The 80457S comes with #65 main jets and a #25 accelerator pump nozzle. Holley recommended using #66 or #67 main jets and a #28 accelerator pump nozzle. I went ahead and went with the #67 jets and the #28 nozzle. This combination works great!"
No mitä taloudellista on ostaa parilla sataa imusarja, jotta säästää litran satasella voi kysyä. Sikäli on, että imusarja on investointi ei kulu eikä se kulu käytössä, eli sen voi myydä, käytettyjä bensalitroja ei voi myydä.