Njoo, on mullakin jotain käsitystä audio- ja sähkökytkennöistä ihan jo koulutuksenkin puolesta, mutta tohon on paha antaa mitään suoria ohjeita kun ei omin silmin ole nähnyt koko laitetta tai skemoja siitä. Itse tosiaan olin sen verran kyrpiintynyt siihen orkkisvahvariin että sai suoraan lähteä hakemaan lokeista seuraa. Ei sen vakiovahvarin korvaaminen uudella halpa-ext-vahvistimella sitten ole optio? Niitä saa käsittääkseni jo ihan pähkinöillä maksettua jotain oikeasti 4x40w tuuppaavia vahvistimia joilla saa kyllä jo sen verran mökää aikaiseksi että tuusulan mummoja hirvittää.Jukka kirjoitti:Lähdetään siitä että autossa on myös alkuperäiset rippikouluiän ohittaneet kajarit.Edestä musiikki kuuluu yllättävänkin hyvin laitteiden ikä huomioon ottaen.Takaa sitten kuuluukin mitä kuuluu.Takakajarit on siellä jossain verhoiluiden takana.
Ajatuksena oli myös pitää nuo kaikki 6 kpl kajareita paikallaan.
Kun tuon VDO:n sain edukkaasti niin täytyyhän se ottaa käyttöönkin.
Varsinkin kun se soittaa "ämpeekolmosiakin".
Itse asiassa sitä voisikin koittaa kehittää tuota audiojärjestelmää samaan suuntaan kun sullakin.
Katteja pois ja putkimodifikaatiota suunnittelemaan.![]()
Ei kai tuon kytkennän kuitenkaan pitäisi tuottaa ongelmaaa sellaiselle joka asiasta jotain ymmärtää joten odotellaan vielä.
Mikäs tuossa nyt sitten oli edes ongelma? Virtaa tulee (sekä päätteelle että soittimelle?), mutta ääntä ei kuulu? Minkälaisella kytkennällä soittimen audiosignaali siirretään päätevahvistimelle? Suoraan jostain matalatasolähdöstä (RCA) vai ISO-liittimen kaiutinpiuhoilla kikkailemalla?