Jäsen?

Vierailijan tietopaketti; mikä on FMOC, miten voit liittyä...

Valvoja: Ville K

TTS
Hiljaisempi
Auto: GT/CS 2008 Whipple Supercharged

Jäsen?

Viesti Kirjoittaja TTS »

Miten kauan yleensä kestää, että saan jäsennumeron? Olen yrittänyt muutaman kerran kysellä asiasta sihteeriltä saamatta vastausta. Jäsenmaksu suoritettu viime kuun puolivälissä ja yhteystiedot lähetetty sihteerille. Meneekö jäsenyyden hyväksymisessä yleensä pitkäkin aika? Eipä mikään kiire, mutta pääsis lukemaan jäsenosioita :roll-roll: .
-Teppo-
2065
Mega-addikti

Re: Jäsen?

Viesti Kirjoittaja 2065 »

Hei

Jäsensihteerimme on ollut kovasti estyneenä asioiden hoidosta ja jäsenpalvelut ovat sen johdosta viivästyneet.

Mustangkerhon jäsenpalvelut paranevat olellisesti tässä alkusyksyn aikana. Asian eteen tehdään parhaillaan
kovasti töitä. Kaikki kerhon jäseneksi hiljattain liittyneet saavat varmasti jäsenkorttinsa, kerholehden
ja muut kerhon jäsenedut.

Pahoitteluni viivästyksestä ja sen mahdollisesti aiheuttamasta mielipahasta.

yst.

Ilkka Väisänen

Ilkka Väisänen
Puheenjohtaja
Ford Mustang Owners Club of Finland
email: pj@mustangclub.fi
TTS
Hiljaisempi

Viesti Kirjoittaja TTS »

Ok, Kiitos pikaisesta vastauksesta. Mielipahaa ei ole ja mieli muutenkin korkealla (huomenna alkaa kesäloma).
-Teppo-
pokkinen
Aina äänessä
Auto: Ford Transit

Viesti Kirjoittaja pokkinen »

Laitoin sinulle TTS jäsenalueet toimimaan.

Nyt kun meillä on tällainen "poikkeustila", olen aktivoinut jäsenoikeuksia uusille jäsenmaksun maksaneille.
(vaikka jäsennumero ei ole tiedossa)
Lisäillään profiiliin ne jäsennumerot sitten myöhemmin, kun sihteeri ne minulle ilmoittaa.
Eli jos nyt joku uusi jäsenmaksun maksanut tahtoo päästä foorumin jäsenalueille, minulle siitä ilmoitus ja hoidetaan kuntoon.
(ja laittakaa siihen viestiin käyttäjätunnus eli nimimerkki millä kirjoitatte, minä en ylläpidosta löydä ketään omien nimien perusteella)

Pidän itse kirjaa tässä poikkeustilan aikana aktivoiduista jäsenistä foorumille ja synkataan ne sitten sihteerin kanssa kuntoon.

Tervetuloa kaikille uusille jäsenille ja pahoittelut tästä pienestä viiveestä jäsenasioissa paperipuolella tällä hetkellä. (foorumilla viivettä ei siis jäsenmaksun maksaneille ole :D )
- Juha -
TTS
Hiljaisempi

Viesti Kirjoittaja TTS »

Mahtaako vielä tänä vuonna tulla jotain postia vai hukkaanko meni koko jäsenmaksu elokuun puolivälissä?
-Teppo-
MustangGT
Mega-addikti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MustangGT »

TTS kirjoitti:Mahtaako vielä tänä vuonna tulla jotain postia vai hukkaanko meni koko jäsenmaksu elokuun puolivälissä?
Lähetä viestiä sihteeri@mustangclub.fi :D :D
Homma hoituu uuden jäsensihteerin kautta paljon nopeammin!!! :shock:
TTS
Hiljaisempi

Viesti Kirjoittaja TTS »

Olen muutaman kerran jo tuonne lähettänytkin. En viitsi loputtomiin jankata...
-Teppo-
2065
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja 2065 »

Heippa

Lähetä TTS minulle yv:tä niin hoidetaan asia heti kuntoon. Pahoitteluni jos jäsenpalveluissa on ollut viivästystä.
Nyt homman pitäsi taas pelittää, postiakin tulee varmasti sitämukaa kun jäsensihteeri saa kertynyttä asiaruuhkaa purettua.

Kiitos kärsivällisyydestä ja vielä kerran Mustangkerhon puolesta pahoitteluni viivästyksestä ja sen aihuttamasta mielipahasta.
SamiM
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja SamiM »

Lähiaikoina on tulossa kilahdus laatikkoon/luukkuun TTS:lle ja muillekin postia odotteleville. Pahoitteluni viivästyksistä.

SamiM
FMOC jäsensihteeri
Vastaa Viestiin