Montako 429 SCJ:tä
Valvoja: Ville K
- stangrider
- Aina äänessä
Re:
http://429mustangcougarinfo.50megs.com/TimH8.jpgFastback kirjoitti: - '71 Mach 1 Mustang 429 SCJ - se vihreä vai onko pelkkä 429 CJ?
http://429mustangcougarinfo.50megs.com/ ... alloon.jpg
Hermassoni Ruotsista taitaa tuon vihreän nykyään omistaa. Auto oli pitkään Triangle Motorsinkin kautta myynnissä. Turussa vaikutti aikonaan ja picnikissä esiinty näyttävästi SCJ-429 feikkikilvillä.
(Off Topikkina: Hirvosten -69 428 SCJ myytiin joskus Polvijärvelle 20v juipille ja kietastiin pylvään ympärille....Odottelee laittoa jossain ladossa vieläkin

Oli silloin -94 Suomen ainoa 428 SCJ )
-
- Hiljaisempi
Re: Montako 429 SCJ:tä
Turkuun on tullut tämän kevään aikana yksi 70 mallinen 429 SCJ, kunto on kuin juuri tehtaalta ulos rullannut.. Omistaja on pitkänlinjan autoharrastaja ja kalustoa löytyy ihan kiitettävästi. Harmi kun ei sateiden vuoksi lähtenyt Porin Fun Runiin mukaan
65 HT 302 stroker 447 hp Powered By Tuumacid
69 Mach 1, projekti
69 Mach 1, projekti
Re: Re:
Jussin kanssa juttelin autosta joskus reilu 10v(?) sitten Kiteellä baarissa (Jussi absolutistina selvinpäin, minä en niinkään...) ja kaupat olisi silloin tullut 40000mk:lla (niinpä...). Manaili vain, että oli kuulemma melko laho Florida-auto.MustangGT kirjoitti: (Off Topikkina: Hirvosten -69 428 SCJ myytiin joskus Polvijärvelle 20v juipille ja kietastiin pylvään ympärille....Odottelee laittoa jossain ladossa vieläkin. Otin autosta kuvan joskus -94 Joensuun näyttelyssä ja tein jutun Arkistojen Aarteisiin Nro 1:een...
Mach1 -71
Mielenkiintoista. Mitähän autolle nykyään kuuluu. Uteliaisuus vaivaa.302TT kirjoitti:Jussin kanssa juttelin autosta joskus reilu 10v(?) sitten Kiteellä baarissa (Jussi absolutistina selvinpäin, minä en niinkään...) ja kaupat olisi silloin tullut 40000mk:lla (niinpä...). Manaili vain, että oli kuulemma melko laho Florida-auto.MustangGT kirjoitti: (Off Topikkina: Hirvosten -69 428 SCJ myytiin joskus Polvijärvelle 20v juipille ja kietastiin pylvään ympärille....Odottelee laittoa jossain ladossa vieläkin. Otin autosta kuvan joskus -94 Joensuun näyttelyssä ja tein jutun Arkistojen Aarteisiin Nro 1:een...

r
Minua pyydettiin tuota polvijärvellä silloin ollutta 428 CJS:ssää tekemään/kunnostamaa, muta en syttynyt hommaan. Pojat oli vatuloineet sen siihen kuntoon että kieltäydyin kunniasta, ei ehkä olisi kavereilla rahat riitäneet minun laskutukseeni. Oli se sen verran hirveässä kunnossa, ei olisi 10 tonnilla pitkälle pötkitty. Nyky tilaa en tiedä mikä on tilanne, paikan tiedän ja kaverit tunneen joltinseenkin, pitääkin käydä urkkimasa mitä sinne kuuluu kunhan ehdin.
Viimeksi muokannut ROKI, 30 Loka 2013, 23:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Se sporttipers on sitten tallissa vai kuinka.302TT kirjoitti:Jussin kanssa juttelin autosta joskus reilu 10v(?) sitten Kiteellä baarissa (Jussi absolutistina selvinpäin, minä en niinkään...) ja kaupat olisi silloin tullut 40000mk:lla (niinpä...). Manaili vain, että oli kuulemma melko laho Florida-auto.MustangGT kirjoitti: (Off Topikkina: Hirvosten -69 428 SCJ myytiin joskus Polvijärvelle 20v juipille ja kietastiin pylvään ympärille....Odottelee laittoa jossain ladossa vieläkin. Otin autosta kuvan joskus -94 Joensuun näyttelyssä ja tein jutun Arkistojen Aarteisiin Nro 1:een...
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Muuten sellanen tieto, että meitin puoleen tuli yksi 428 SCJ 69 sportroof aito sellane. Tuli selviteltyä tuon 69 tietoja, se ei sittenkään ehkä ole aito 428.
Viimeksi muokannut ROKI, 28 Marras 2013, 22:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noh, toivottavasti ladossa on edes ehjä katto, vaikka taitaa menetetty tapaus ollakin..ROKI kirjoitti:Se sporttipers on sitten tallissa vai kuinka.302TT kirjoitti:Jussin kanssa juttelin autosta joskus reilu 10v(?) sitten Kiteellä baarissa (Jussi absolutistina selvinpäin, minä en niinkään...) ja kaupat olisi silloin tullut 40000mk:lla (niinpä...). Manaili vain, että oli kuulemma melko laho Florida-auto.MustangGT kirjoitti: (Off Topikkina: Hirvosten -69 428 SCJ myytiin joskus Polvijärvelle 20v juipille ja kietastiin pylvään ympärille....Odottelee laittoa jossain ladossa vieläkin. Otin autosta kuvan joskus -94 Joensuun näyttelyssä ja tein jutun Arkistojen Aarteisiin Nro 1:een...

r
Minulla on 429 Super Copra Jet ram air -71. Se tuli vaihdossa Ruotsista. En ole alan harrastaja, ainakaan vielä, mutta jos kukaan ei osta tätä, niin pitää tutkia auton sisältöä. Valmistenumerossa on J-koodi, eli aika harvinainen peli