Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Olen ajatellut hankkia kyseiseisen auton ja kyseessä on coupe malli.. Auto on suht hyvässä kunnossa ulkoisesta kuvien perusteella, mutta kone tarvitsee "vähän" enemmän apuja
Mitä kannattaisi ottaa huomioon autoa ostaessa? Jotain semmoisia asioita josta voisi olla hyötyä itse autoa käydessä katsoessa?
2.3 OHC on kalliimpi rempata kuin kasi. Ja ei, mikaan osa ei ole vaihtokelpoinen euroissa kaytetyn 1.3-2.0 OHC:n kanssa, vaikka paallepain samanlaisilta nayttavat.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
no eihän turbot "kalliita" oo,,,mut ne oheistuotteineen ja koneen ym ,ym vahvistukset ja voimansiirron muutokset ja työ voi jo maksaa jos haluu siitä vielä hiukka paukkuja
Ford Mustang convertible 5,0 GT -95
Ford Bronco -81 3,3TDi, c-6 ,9"
HD FX SB 1340cc -84
honda cr250 -96
Halvimmillaan toimivan turbon saa ilmaiseksi ja ostamalla 100€->1500€, käytetystä ihan uuteen. Tollasessa varmaan toimis hyvin joku nissan 200sx-mallista lähtöisin oleva turbo, joita on melko hyvin saatavana. Vaatii se turbon asennus paljon muutakin, pakosarjan turbolle, turbokäyttöön soveltuvan paineistetun kaasarin,sähköisen bensapumpun ja aika paljon muutakin osaa.
jos turbotat ,ni ilman muuta vesijäähdytetty ahdin ,,ei nipponeitten öljyjäähdytteisiä mielellään. on tietty niissäkin vesijäähdytteisiä. multakin löytyy garret 28 rs ja cooleri ym.
Ford Mustang convertible 5,0 GT -95
Ford Bronco -81 3,3TDi, c-6 ,9"
HD FX SB 1340cc -84
honda cr250 -96