302:en savutus
- jallu64
- Addikti
- Auto: sportsroof -70
mondeo 2.0 stw-03
volvo v70-00
triumph 750 chopper - Paikkakunta: Kajaani
302:en savutus
Nyt tuli sellainen oire että kun olen ajanut koneen ja öljyt lämpöisiksi ja ajellut jonkin aikaa tasakaasulla niin sen jälkeen alkaa savuttamaan.Konehuoneessakin näkyy öljysavua joka tulee jostain koneen ja lootan seutuvilta.Huohotus on imusarjaan ja öljyillä oon nyt ajellut joku 10 000km.Niin ja sitä savutusta tulee myös putkista.
Re: 302:en savutus
Olisko jo öljynvaihdon paikka? kymppitonttu vanhalle kontsruktiolle yleensä tarpeeksi ...
suttaako tulpat?
suttaako tulpat?
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
En ole koskaan noin kauaa samoilla ööleillä ajanut!jallu64 kirjoitti:Nyt tuli sellainen oire että kun olen ajanut koneen ja öljyt lämpöisiksi ja ajellut jonkin aikaa tasakaasulla niin sen jälkeen alkaa savuttamaan.Konehuoneessakin näkyy öljysavua joka tulee jostain koneen ja lootan seutuvilta.Huohotus on imusarjaan ja öljyillä oon nyt ajellut joku 10 000km.Niin ja sitä savutusta tulee myös putkista.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- jallu64
- Addikti
- Auto: sportsroof -70
mondeo 2.0 stw-03
volvo v70-00
triumph 750 chopper - Paikkakunta: Kajaani
kymppitonni on mun vaihtoväli ollut.Tulppia en ole vielä katsonut.
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Onko huohottimen letkussa pvc-venttiili rajoittamassa imua? Letkuun voi väliin kokeilla myös erotus kannua, jos imee sieltä öljyä imusarjaan.
Itsellä ainakin aikanaan imi, kun oli rullavipojen takia poistettu venttiili kopista roiskepellit huohottimien alta.
Voi tietysti olla kulunutkin. Öljyissä on eroa miten veteläksi menevät lämpöisenä.
Itsellä ainakin aikanaan imi, kun oli rullavipojen takia poistettu venttiili kopista roiskepellit huohottimien alta.
Voi tietysti olla kulunutkin. Öljyissä on eroa miten veteläksi menevät lämpöisenä.
Noi em jutut tietysti pitää olla kunnossa, onko imusarjan pultit suht kiinni
ohjurien kumit tietysti voi olla myös menossa..
ohjurien kumit tietysti voi olla myös menossa..