Foxin perä "seilaa" omia menojaan
Re: Foxin perä "seilaa" omia menojaan
Mä en o koskaan ymmärtänyt miksi ne pitkittäis iskarit pitäisi poistaa? Mitä haittaa niistä on vaikka olis kaikki kovat puslat ja jne? Itsellä on uusittu kaikki takana, myös ne axlewrapit. Hyvin pelaa, mitä nyt tuommonen keskiaikainen alusta voi toimia.
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8
Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
'07 CL63 AMG 6.2i V8
Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
Re: Foxin perä "seilaa" omia menojaan
Aivan samaa olen miettinyt.. Voisko joku viisaampi kertoa perusteluja?MouTine kirjoitti:Mä en o koskaan ymmärtänyt miksi ne pitkittäis iskarit pitäisi poistaa? Mitä haittaa niistä on vaikka olis kaikki kovat puslat ja jne? Itsellä on uusittu kaikki takana, myös ne axlewrapit. Hyvin pelaa, mitä nyt tuommonen keskiaikainen alusta voi toimia.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Re: Foxin perä "seilaa" omia menojaan
Ei niistä siellä ole mitään muuta haittaa kuin että ovat turhana painona mutta kun kertakaikkiaan niillä ei enää ole mitään hommaa tehtävänä kun uretaanipuslat eivät enää vempaamisen vaimennusta tarvitse niin kuin Late sen jo kertoikin. Samalla voi poistaa myös sen pinionin alla olevan hyvin painavan värinänvaimennuspainonkin lisäämästä jousittamatonta painoa kun sekin jää työttömäksi.
Jos vieläkin hakee urissa tai ajaa tosissaan radalla voi viimeisetkin ylimääräiset liikkeet poistaa putkitukivarsilla joissa on erityisesti ylätukivarsissa metalliset Sperichal puslat akselinpään kiinnikkeissä.
Jos vieläkin hakee urissa tai ajaa tosissaan radalla voi viimeisetkin ylimääräiset liikkeet poistaa putkitukivarsilla joissa on erityisesti ylätukivarsissa metalliset Sperichal puslat akselinpään kiinnikkeissä.
Ei pisaralla pitkälle, vaan ämpärillisellä lujaa!
http://www.hhp.fi/
hakalaperf@gmail.com
Mustang Grande 69 302
MB 560 SEC V8
Mitsubishi Galant GTI Dynamic 4 4WD /4WS R4
http://www.hhp.fi/
hakalaperf@gmail.com
Mustang Grande 69 302
MB 560 SEC V8
Mitsubishi Galant GTI Dynamic 4 4WD /4WS R4