Maahantuonti muutokset
Maahantuonti muutokset
Voiko joku ehdottaa sivuvilkkuja tuomaani Ford Mustang Cobra 1996 malliin. Mistä saa ja minkälaiset sopivat? Voiko joku myöskin kertoa miten ja mihin sumuvalo pitää asentaa? Millainen sen pitää olla? Kolmas kysymykseni koskee valojen korkeudensäätöä. Systeemiä ei ilmeisesti mistään saa ja olenkin kysynyt AKEsta poikkeuslupaa, mutta sieltä ei kukaan edes vastaa sähköpostiin. Onko joku asentanut/valmistanut säätimen ja minkälaisen? Miten AKEsta saa vastauksen?
- veekoo
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
http://www.mustangclub.fi/board/viewtopic.php?t=567
Focus on mun suosikki, valkoinen. Jani myynee Kivitilalla sellaiset mielellaan. KK-miitissa Pirkkalan ABC:lla huomenna saat lisavinkkeja (ks. linkki).
Focus on mun suosikki, valkoinen. Jani myynee Kivitilalla sellaiset mielellaan. KK-miitissa Pirkkalan ABC:lla huomenna saat lisavinkkeja (ks. linkki).
Olen paikalla vasta klo 20.00. Toivottavasti olette vielä paikalla.veekoo kirjoitti:http://www.mustangclub.fi/board/viewtopic.php?t=567
t. Marc
- siruemilia
- Tulokas
Re: Maahantuonti muutokset
AKESTA TÄYTYY ANOA POIKKEUSLUVAT JA SEN KESTO OLI MEILLÄ N. 2KK JA LUVAT TULI . TIETENKIN PIENTÄ KORVAUSTA VASTAAN N.370Anonymous kirjoitti:Voiko joku ehdottaa sivuvilkkuja tuomaani Ford Mustang Cobra 1996 malliin. Mistä saa ja minkälaiset sopivat? Voiko joku myöskin kertoa miten ja mihin sumuvalo pitää asentaa? Millainen sen pitää olla? Kolmas kysymykseni koskee valojen korkeudensäätöä. Systeemiä ei ilmeisesti mistään saa ja olenkin kysynyt AKEsta poikkeuslupaa, mutta sieltä ei kukaan edes vastaa sähköpostiin. Onko joku asentanut/valmistanut säätimen ja minkälaisen? Miten AKEsta saa vastauksen?

Kiitos Tampereen Mustang jaoston viime torstaina, olen nyt paljon viisaampi lamppujen ja valojen suhteen. Parkit laitoin jo kuten neuvottu ja paikanpäällä näytetty. Se kävi helposti.
Samalla tilasin 50 resto.com sivuilta kirkkaat sivuvalot/parkit hintaan 39 dollaria pari minulla kun näytti olevan vasemmanpuoleinen parkkiumpio näköjään vähän säröillä.
Takasumuvalon laiton olen aloittanut mutta siinä on saamarin paljon purettavaa että saa piuhat paikoilleen. Mistä piuhat kannattaa vetää?
Vilkkuvalovihjeen perusteella menin Motonettiin ja ostin E-hyväksytyt ledit jotka kiinnitetään peilin alle teipillä. Nyt vaan pitäisi saada selville miten peilit irtoavat johtojen asennusta varten? Ohjekirjassa (Haynes) kerrotaan tyylikkäästi että peilin voi irroittaa mutta missään ei kerrota miten? Minulla on sisäpuolella peilien juurissa kaiuttimet (Alkuperäinen MACH 460 sound systeem) jonka kiinnitystä en myöskään tiedä? Osaako kukaan neuvoa?
Valojen säätöä en voi odottaa montaa kukkautta koska katsastus on voimassa vain neljä viikkoa. Miten sen luvan kanssa voi mennä kaksi kuukautta ja maksoiko vain yksi lupa 370 euroa??
Samalla tilasin 50 resto.com sivuilta kirkkaat sivuvalot/parkit hintaan 39 dollaria pari minulla kun näytti olevan vasemmanpuoleinen parkkiumpio näköjään vähän säröillä.
Takasumuvalon laiton olen aloittanut mutta siinä on saamarin paljon purettavaa että saa piuhat paikoilleen. Mistä piuhat kannattaa vetää?
Vilkkuvalovihjeen perusteella menin Motonettiin ja ostin E-hyväksytyt ledit jotka kiinnitetään peilin alle teipillä. Nyt vaan pitäisi saada selville miten peilit irtoavat johtojen asennusta varten? Ohjekirjassa (Haynes) kerrotaan tyylikkäästi että peilin voi irroittaa mutta missään ei kerrota miten? Minulla on sisäpuolella peilien juurissa kaiuttimet (Alkuperäinen MACH 460 sound systeem) jonka kiinnitystä en myöskään tiedä? Osaako kukaan neuvoa?
Valojen säätöä en voi odottaa montaa kukkautta koska katsastus on voimassa vain neljä viikkoa. Miten sen luvan kanssa voi mennä kaksi kuukautta ja maksoiko vain yksi lupa 370 euroa??
- siruemilia
- Tulokas
NO SEHÄN TÄSSÄ PÄÄHÄN OTTIKIN KUN PITI ODOTTAA AKELTA JA KATSASTUKSESSA MENI UMPEEN JA TÄYTYI TAAS MAKSAA LISÄMAKSUA SINNE KUN SAI LUVAT .. ME LAITETTIIN LUPAHAKEMUKSEEN VALOJEN SÄÄTÖ SEKÄ VALOJEN MERKIT TAI SIIS LAMPPUJEN NUMEROSARJAT ( KOSKA KATSASTUS EI OLISI HYVÄKSYNYT NIITÄ LAMPPUJA MUUTEN...OLISI PITÄNYT VAIHTAA ... JA NE TULIVAT SIIS KAIKKI YHTEENSÄ MAKSAMAAN SEN 370. ELI KAIKKI POIKKEUSLUPAA TARVITTAVAT SAMALLE LUPAHAKEMUKSELLE ..JA HYVÄT PERUSTELUT... SE OLI SILLOIN KESÄLOMA AIKA NIIN SIKSI ILMEISESTI MENI NIIN KAUAN.. 

Miten siinä sitten kävi
Moi,
Sain auton katsastettua ja tässä lopulta vaaditut muutokset:
Malli Ford Mustang 1996 Cobra avo. Etu-parkit porattiin vanhoihin umpioihin. Sivuvilkut Motonetistä, pienet E-hyväksytyt ledit peilien alle. Ei siis mitään reikiä paitsi pieni reikä peilin alaosaan ohuelle johdolle. Vilkut kytkettiin suoraan mittaritaulun vilkkujen merkkinuolivaloihin. Tosi hyvän näköiset. Etuvaloihin ei tarvinnut lopuksi tehdä mitään muutoksia eikä valojen säädintä vaadittu. Menee läpi jos valoissa DOT merkintä, vuoden 1998 loppuun asti (sain AKElta tämän vinkin). Taakse laitoin sumuvalon jonka kytkin keskikonsolin sumuvalojen katkaisimeen. Sumuvalo kiinnitettiin kahdella pienellä ruuvilla takapuskurin alle vasemalle. Ei reikiä peltiin eikä mitään runkoon kiinnityksiä. Numero meistos Dremelillä konetilan oikealle puolelle.
Siinä kaikki. Tosi helppoa eikä vaadittu mitään lupia.
Autan mielelläni jos joku haluaa tehdä nämä muutokset.
terv. Marc
Sain auton katsastettua ja tässä lopulta vaaditut muutokset:
Malli Ford Mustang 1996 Cobra avo. Etu-parkit porattiin vanhoihin umpioihin. Sivuvilkut Motonetistä, pienet E-hyväksytyt ledit peilien alle. Ei siis mitään reikiä paitsi pieni reikä peilin alaosaan ohuelle johdolle. Vilkut kytkettiin suoraan mittaritaulun vilkkujen merkkinuolivaloihin. Tosi hyvän näköiset. Etuvaloihin ei tarvinnut lopuksi tehdä mitään muutoksia eikä valojen säädintä vaadittu. Menee läpi jos valoissa DOT merkintä, vuoden 1998 loppuun asti (sain AKElta tämän vinkin). Taakse laitoin sumuvalon jonka kytkin keskikonsolin sumuvalojen katkaisimeen. Sumuvalo kiinnitettiin kahdella pienellä ruuvilla takapuskurin alle vasemalle. Ei reikiä peltiin eikä mitään runkoon kiinnityksiä. Numero meistos Dremelillä konetilan oikealle puolelle.
Siinä kaikki. Tosi helppoa eikä vaadittu mitään lupia.
Autan mielelläni jos joku haluaa tehdä nämä muutokset.
terv. Marc
Kiitos hyvästä toimenpideselostuksesta!
Jos talven aikana jää jossakin vaiheessa luppoaikaa, kuvat muutoskohteista kiinnostaisivat kovasti. Mustang -94 GT 5.0:n hankintasuunnitelmani ovat vasta alkuvaiheessa, mutta tarkoitus olisi sitten tehdä nuo muutokset aikanaan.
Jos ehdit kuvia jossakin vaiheessa ottaa, ne voi lähettää osoitteeseen kurki@mbnet.fi
Jos talven aikana jää jossakin vaiheessa luppoaikaa, kuvat muutoskohteista kiinnostaisivat kovasti. Mustang -94 GT 5.0:n hankintasuunnitelmani ovat vasta alkuvaiheessa, mutta tarkoitus olisi sitten tehdä nuo muutokset aikanaan.
Jos ehdit kuvia jossakin vaiheessa ottaa, ne voi lähettää osoitteeseen kurki@mbnet.fi