Joku takkikauppias hätistelee puhelimitse??

Yleistä keskustelua liittyen itse keskustelupalstaan. Kerro, jos jokin ei toimi tai pitäisi olla toisin, tai pyydä neuvoja.

Valvoja: Ville K

baumann
Aktiivi
Auto: Mustang GT 5.0 premium 2014 avo

Joku takkikauppias hätistelee puhelimitse??

Viesti Kirjoittaja baumann »

Moi kaikki,

Mulle soitteli joku takkikauppias ruotsista joka väittää, että on valinnut juuri minut myydäkseen jonkun "super" Mustang rotsin. Kun pyysin laittamaan kuvat ym s-postilla niin ei ollut kuvia eikä muutakaan infoa eikä halunut lähetellä mitään vaan sulki puhelimen. Selvästi joku huijari?? Oletteko törmänneet samaan mieheen? Puhuu suomea murtaen.

t. Marc Baumann, SVT COBRA 96
JVU/65-HT
Addikti
Auto: 79 Lincoln Mark V Bill Blass,
2010 SHO Taurus
Emännän 65-HT, "Skoude" 97- Coupe

Re: Joku takkikauppias hätistelee puhelimitse??

Viesti Kirjoittaja JVU/65-HT »

Juu muakin se häiriköi tänään esitteli itsensä Janukseks "nut sinulle olisi tarjola tälainen erikois leikatu farku takki tehtu vain 1000kpl era...Jne.." Soitteli muuten numerosta +468898010 haiskahtais joltain ruottalaiselta suoramyyntifirmalta.
-Jarkki-

79 Lincoln Mark V Bill Blass
2010 SHO Taurus
Emännän 65-HT
"Skoude" 97 COUPE :pamputtaa:
Vee8
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT

Viesti Kirjoittaja Vee8 »

Nojuu, eilen illal oli tuosta numerosta soitettu mun mokkulan liittymään :D Hiukan ihmettelin, mistä lie kaivettu.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
------Ford Mustang Mach-E------
Lauri
Addikti

Viesti Kirjoittaja Lauri »

Niin soitti minullekin, kysyi olisiko hetki aikaa kuunnella millaista farkkutakkia olisi tarjolla. Kun vastasin ettei oikein olisi erityisemmin kiinnostusta tuotteeseen niin kohteliaasti toivotti vielä hyvät kesät. En kokenut häiritseväksi, aikaa meni ehkä 15 sekuntia. Ainakin ne kotimaiset puhelinmyyjät kenen kanssa minä olen keskustelleet eivät ole ymmärtäneet ensimmäistä eikä toistakaan mainintaa ettei tuote kiinnosta. Että kyllä minä tämän kokemuksen pohjalta paljon mielummin vastaanotan tällaisia puheluita Ruotsista kuin Suomesta.
Vastaa Viestiin