1981 Mustang

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Freed
Tulokas
Viestit: 3
Liittynyt: 13 Kesä 2004, 16:15
Paikkakunta: LAHTI

1981 Mustang

Viesti Kirjoittaja Freed »

Minkälainen auto on sillä 2.3L koneella?
Onko kenelläkään kokemuksia ja mitä erityisesti tulisi ostovaiheessa huomioida?
Kiitos!
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Jukka »

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=114558

Tuotako olet ostamassa?

Eiköhän noihin päde ihan samat asiat kuin muihinkin tuon ikäisiin autoihin?
-Jukka-
Freed
Tulokas
Viestit: 3
Liittynyt: 13 Kesä 2004, 16:15
Paikkakunta: LAHTI

Viesti Kirjoittaja Freed »

Sitäkin olen katsellut mutta vaihtoehtoja löytyy..
raunoh
Addikti
Viestit: 401
Liittynyt: 26 Touko 2004, 22:22
Auto: 71 Shelby Europa cv (2x), 64 & 95 Mustang cv, 79 Cobra, 84 & 87 VW Jetta,
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja raunoh »

Oma 79 HB 2.3L:lla ja manuaalilla kulkee ja kiihtyy ihan hyvin Suomen oloissa, 84-VW Jetta 1.6 Diesel kyllä jää reilusti jälkeen, mutta ei toki Shelbylle pärjää alkuunkaan...
Freed
Tulokas
Viestit: 3
Liittynyt: 13 Kesä 2004, 16:15
Paikkakunta: LAHTI

Viesti Kirjoittaja Freed »

Löytyykös netistä ohjelmaa millä purkaa mustangin vin-koodin?
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Freed kirjoitti:Löytyykös netistä ohjelmaa millä purkaa mustangin vin-koodin?
Löytyy vaikka kuinka ja monta.
Tuolta nyt aluksi muutama.
http://links.vintage-mustang.com/
-Jukka-
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Kävin kerran koeajamassa yhtä nelaria automaattilaatikolla (C3)varustettuna ja pienessä ylämäessä teki mieli hypätä ulos autosta työntämään. Toista nelaria manuaalilla ajoin kerran, sekin oli nuhapumppu ja ravisti ihan kauheasti, oli kyllä koneremppaa vailla. Kolmas kokemus olikin sitten Mussen sisarmalli Capri (mutta käytännössä sama auto) ja siinä oli rempattu nelonen + 4v manuaali; toimi itse asiassa aika kivasti ja suht pirteästi, pikkuisen oli säädöt koneessa hakusessa mutta alkoi jo olla ihan ajettava.

Koneen (2.3L ->'84) remppasarja maksaa ainakin NAPilla n. 20% enemmän kuin 302:n, mutta työstettävää pajalla on vähemmän joten remppa maksanee kokonaisuudessa suunnilleen saman verran.

Kai se foxi nelarillakin alkaa liikkua, kunhan siinä on puhallin. esim. 160-200hp /1250kg jo johonkin etenee. Tuohon nelariin riittää Garrettin T03, joita hyvin saatavilla ja edullisesti...
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Jaa NAPilla vai?
Meidän kylillä NAPilla ainakin pesetetään/fixautetaan autoja ja Fordin osat ostetaan siitä naapurista.
:lol: :lol: :lol:
http://www.autopesu.net
-Jukka-
Avatar
Kimi
Addikti
Viestit: 295
Liittynyt: 27 Touko 2004, 09:28
Paikkakunta: Castlefull
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Nappia painetaan - napit tykkää siitä??
- Kimi
Resto-Mod 1968 GT Convertible
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

NAP = Northern Auto Parts, http://www.northernautoparts.com

Hyvä ja nopea palvelu, ok hinnat ja noita remppasarjoja voi edullisesti muutella, upgreidasin juuri erääseen satsiin ihan toisen pannun männät, Compin jakopään ja nokan jne.

Perusesimerkki: 302:n satsi 199USD, sitten kun päivittää vakionokan tilalle Cranen Energizerin niin tuli about 20 taalaa lisähintaa, ja Cloyesin säädettävä double roller -jakopää vielä mukaan (taas +20USD) niin koko nippu n. 240USD. Joustava ja järkevä tapa toimia, sanoisin.

Toimitusaika oli 8 pv; maanantaina tilasin, seuraavan viikon tiistaina kamat oli kotona. Toimii...
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Vastaa Viestiin